sobota, 2 listopada 2013

Zakupowo

Jak co miesiąc mamy zamiar pokazywać Wam nasze zakupy. Dzięki temu może poznacie jakieś nowe ciekawe rzeczy, które i Was zainteresują :)

1) bluza od Polski ciuch (wygraliśmy bon o wartości 20 zł i darmową wysyłkę więc bluza nas wyszła 45 zł)
Kupiłam większą, ale nie spodziewałam się, że będzie aż ta duża chwilę poleży za czym Nataniel ją ubierze ;)


2) Skarpetki ze skórzaną podeszwą soxo


3) Bluza miś z lidla
też trochę większa, bo mniejszy rozmiar był na styk
będzie na zimę w sam raz :)


4) body od spioch póki co zdjęcia brak, ale z przodu jest Zygzak, a z tyłu napis jestem szybki jak Zygzak ;)
Są przeznaczone na jeden z prezentów gwiazdkowych ;)

5) marynarka c&a kupiona za 8 zł ,a wygląda jak nowa :)  my też lubimy czasem pochodzić po ciucholandach warto o takie perełki ;)


6) kamizelka 5 zł ;)

7) spodnie ocieplane za 1, 50 zł akurat na zimniejsze dni będą


8) miarka wzrostu od kutita (niebawem osobny wpis o niej, więc zobaczycie i zdjęcia)

9) spodnie H&M już na Natanielu ;)


Jeszcze na kilka cudowności czekamy m.in. na zamówione drewnozdjęcia, jedno z nich otrzymają Natanielkowi dziadkowie jako jeden z prezentów gwiazdkowych :)

I jeszcze nasze nagrody:

- kaczuszka do kąpieli i zawieszka zebra od aMOMa.pl


- bluza od Między nam Mamuśkami (swoją drogą bluza była tak zapakowana, że zrobiłam wielkie oczy ;)


- drewniany smok na patyku do pchania oraz body od Aparat - moje trzecie dziecko, ale zdjęć też chwilowo brak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz