piątek, 15 listopada 2013

Małe przyjemności

Każdy z nas ma jakieś swoje małe przyjemności. Dzisiaj o przyjemnościach na małe co nieco Natanielkowej mamy.
Od dziecka uwielbiałam mleko, mogłam pić je litrami (mimo to wielka nie urosłam ;) ale jak wiadomo do mleka warto coś dodać.
Moją chwilą odetchnienia jest gdy siadam przy misce z musli lub płatkami na mleko.
Jest to czas gdy moje podniebienie ma to co lubi najbardziej :)
Dzięki współpracy z Tak jak Chcesz miałam możliwość przetestowana musli o jakim jeszcze nie marzyłam ;)
W ramach współpracy otrzymałam jedną pełnowartościową tubę, oraz 2 próbki (które wcale małe nie były).
W tubie był smak dzieciństwa skład znajdziecie tu: http://musli.takjakchcesz.pl/gotowe-mieszanki/smak-dziecinstwa/
Musli rewelacyjne połączenie krówki i czekolady smakuje doskonale i rozpływa się w ustach. Dodatkowo wielkim atutem jest to, że nie ma w nim rodzynek (osobiście za nimi nie przepadam, a w większości sklepowych musli ono jest i to w ilościach sporych).
Tuba ma pojemność  1,7 litra i starcza na prawdę na długo (póki co jest jej jeszcze ponad połowa, a już kilka razy musli było zjedzone)
 Kolejna mieszanka, którą wypróbowałam to kocham skład znajdziecie tu: http://musli.takjakchcesz.pl/gotowe-mieszanki/kocham/ tu już niestety były rodzynki więc było i wybieranie, ale po za tym jednym składnikiem mieszanka też smakuje bardzo dobrze.
Ostatnia mieszanka to fashion musli skład tu: http://musli.takjakchcesz.pl/gotowe-mieszanki/fashion-musli/ i ta mieszanka mega w smaku gdyby tylko wyrzucić z niej czarną porzeczkę liofilizowaną, której smak jak dla mnie jest nieprzyjemny. Reszta składników super się komponuje.
Musli tak jak chcesz jednak skierowane jest do osób, które lubią niebanalne rzeczy i mają w swojej ofercie wiele składników. Każdy może zrobić sobie własną mieszankę i wrzucić do tuby to co najbardziej lubi.
Ja po skończeniu swoich już mam pomysł jak dobrać składniki by wyszło z wszystkich tych 3 powyżej to co będzie podkreślało najlepiej smak w jednej mieszance :)
Jest to fajna zabawa przy dobieraniu składników i pyszne, zdrowe i pożywne śniadanie jak i przekąska w ciągu dnia.
Najbardziej jednak mnie cieszy, że w moim mieście niedawno powstał punkt odbioru osobistego i nie trzeba płacić za dostawę musli.
To teraz kilka zdjęć co by pokazać Wam jak musli wygląda :)








i tak siedziałam pisałam wpis i zjadłam pół czekolady;/

1 komentarz: