czwartek, 24 kwietnia 2014

Elegancki post ;)

Długo zbierałam się do tej recenzji, a to za sprawą tego, że nigdy nie było okazji do założenia muchy. Nie chciałam Nataniela męczyć niepotrzebnie zdjęciami bez okazji. Więc mucha cierpliwie czekała, aż w końcu przyszedł na nią czas.
Był Święta, szybko się skończyły ;)
ale mucha się przydała i ja jestem nią zachwycona :)
Powiem Wam, że Nataniel jak był mały miał taką kupiona muchę z allegro, ale ta w porównaniu do tam tej to jest przepiękna :)
Po pierwsze wykonana starannie nigdzie nie ma żadnych niteczek ani niczego takiego, zapakowana w woreczek dzięki czemu jest gdzie ją przetrzymywać.
Oczywiście mowa o muchach od Justyna Rożak Fashion
Wiecie co widziałam jakiś czas temu? Muchę marynistyczną nawet!
TU możecie znaleźć obecnie dostępne muchy, ale podejrzewam, że Justyna Rożak Fashion jest w stanie wykonać każdą, która Wam się zamarzy :)















TU wcześniej wspomniana marynistyczna mucha.
Prawda, że cudna? :)

3 komentarze: