czwartek, 6 kwietnia 2017

Jak zarobić kilka groszy przez internet

Dzisiaj przedstawie Wam kilka stron z których sama korzystam by dorobić przysłowiowe : kilka groszy na waciki" są to różne sumy. Czasami udaje mi się wypłacić je w jednym miesiącu, czasami co dwa. Zależy to od ilości wyklikanych reklam czy ankiet. W zależności od strony są różne progi wypłat od 5 zł do 50 zł. Po uzyskaniu tej sumy można zrobić wypłatę na konto.
Napiszę Wam też o stronie dzięki, której można sporo zaoszczędzić na zakupach.

Gotowi?

1. Pierwszy strona to strona z ankietami. Pojawiła się stosunkowo nie dawno, ale bardzo prężnie się rozwija. Mam już jedną wypłatę za sobą. Jest to jedna z lepszych stron jeśli chodzi o polecenia - dzięki każdej poleconej osobie, która aktywnie wypełnia ankiety dostajemy oprócz punktów za swoje wypełnione ankiety, również 20% punktów od poleconej osoby :)
Mowa o Opinie.pl wypłata od 50 zł na konto, możecie też zgromadzone środki przeznaczyć na konto wybranej z panelu fundacji.

2. Druga strona w, której można wypełniać ankiety to panel w, którym jestem już kilka lat. W tym panelu jest największa możliwość wyboru nagród lub wypłaty pieniężnej. Tu niestety nie ma linku do polecenia więc jeśli chcecie wypełniać ankiety z tym panelem podeślijcie mi na privat maila wyślę Wam zaproszenie.
Zdobyte punkty w tym panelu możecie wymienić m.in. na bony do empik.com, doładowanie telefonu w różnych sieciach, nagrody rzeczowe (słuchawki, noże, czajnik, patelnie, blender, golarkę, żelazko, wagę, odtwarzacz, maszynkę do mięsa, sokowirówkę, mikser itp.

3. Trzecia strona to również strona z ankietami. Tu wypłata jest od 30 zł na konto, lub 50 zł bon sodexo. Uzbieraną kwotę również można przeznaczyć na konto fundacji. Jest to kolejna sprawdzona przeze mnie strona z której dostałam już kilkakrotnie wypłatę i raz bon sodexo. Mowa o panelu IMAS

4. Czwarta strona to stronka z reklamami. Wystarczy w nią kliknąć i poczekać czas, który wyskakuje u góry strony i premia sama się zaliczy. Tu na pewno trochę dłużej schodzi z uzyskaniem wynagrodzenia niż w ankietach, ale progi są niższe. ekasa.org zapewnia wypłatę już po uzbieraniu 5 zł na koncie


5. Piąta strona to strona z reklamami z podobnymi zasadami jak przy ekasa.org z tym, że tu wypłata jest od 15 zł. Mowa o zlotoweczka.com

6. I ostatnia strona to moje odkrycie kilku miesięcy dzięki czemu ponad 100 zł zwróciło mi się już na konto i czekam na zaakceptowanie kolejnych transakcji i kolejne pieniądze wrócą na konto.
Tu zasada jest taka, że robicie zakupy w danym sklepie z listy np groupon czy aliexpress i do każdego sklepu jest przypisany dany procent jaki wróci Wam na konto strony. Po uzbieraniu sumy minimum 20 zł możecie je wypłacić na swoje konto.
Jeśli robicie dużo zakupów przez internet to strona idealna dla Was.
Mowa o planetplus.pl
Edit:
z planet plus ostatnio wypłaciłam dwie kolejne wypłaty i łącznie wróciło na moje konto ponad 260 zł :)
Dodatkowo kilka dni temu do planetplus doszło allegro póki co można odbierać procent za zakup w kategorii zabawki i moda, ale dzięki temu już dwa zakupy kosztowały mnie ciut taniej :)
Edit 2:
Planet na tyle się rozwinął, że ma już wszystkie kategorie na allegro różnie procentowo to wychodzi w zależności od kategorii, ale nie dość, że jeśli macie darmową wysyłkę ze smart to jeszcze na każdym zakupie możecie oszczędzić :)


Przypomniało mi się jeszcze o jednym miejscu. Tu akurat się nie zarabia, ale można testować fajne rzeczy wystarczy się nimi podzielić ze znajomymi i później wypełniać raporty z rozmów :)
Streetcom to prężnie działająca platforma opierająca się na testach produktów. Ja testowałam u nich piwo, balsam do ciała, Bepanthen, UROintima, envelo - wysyłka kartki ze swoim zdjęciem, ciasta dr Gerard, stovit naturalne owoce i ostatnie testy jakie miałam z tej strony to masło finuu.
Wiele testów też mnie ominęło, ze względu na to, że nie pasowałam do profilu osoby testowej. Może to mieć miejsce wtedy gdy np. są produkty dla dzieci w danej grupie wiekowej, a nasze dziecko jest starsze lub młodsze, kiedy mamy inne preferencje smakowe, lub nie używamy danego produktu, albo po prostu jest za duża ilość chętnych do testowania.

Edit 3:

Okazuje się, że ten wpis to najpopularniejszy wpis na blogu więc dorzucam Wam jeszcze jedną propozycję. To strona w której wypełniacie ankiety, a za zdobyte punkty możecie zrobić przelew na swoje konto redaktor opinii

 
Wszystkie podane strony są przeze mnie sprawdzone i wypłacalne.
Rejestracja jest darmowa, nie ponosicie żadnych opłat za zarejestrowanie się, ani korzystanie ze strony. To Wy możecie zyskać dodatkową kasę na drobne przyjemności. Jeśli będziecie polecać strony swoim znajomym to jeszcze szybciej uzbieracie odpowiedni próg do wypłaty.
Jedynym minusem jest to, że czasami trzeba poczekać do 30 dni na wypłatę. Ale jeszcze nie zdarzyło mi się, żeby nie przyszła :) także na prawdę warto.
Ważne, żebyście przy rejestracji podali prawidłowego maila z, którego korzystacie, bo właśnie na niego będą przychodzić Wam linki do ankiet do wypełnienia i reklamy do wyklikania.
Korzystajcie i cieszcie się z dodatkowych "kilku groszy" :)

3 komentarze: