czwartek, 28 listopada 2013

Miarka wzrostu

Jakiś miesiąc temu zakupiłam miarkę wzrostu (wygrałam rabat 20 % więc warto było skorzystać).
Już jakiś czas temu wybierałam miarki, ale w końcu żadnej nie kupiłam. Tym razem był  inaczej ;)
Ale najlepsze jest to, że to kolejny produkt hand made w naszym domu :) ich grono sukcesywnie się powiększa ;)
Miarka została dopasowana do komody i łóżeczka Nataniela.
Chciałam, żeby miarka była w podobnej tonacji kolorystycznej.
Teraz zobaczcie sami czy Kutita się spisała :)

 Tu miś na łóżeczku
 a tu na miarce


 I Nataniel już prawie, prawie dostaje do 70 cm :)




6 komentarzy:

  1. super i miśki można powiedzieć identyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hejka, wygrałaś u mnie w konkursie na blogu kod aktywacyjny do akademia umysłu junior, proszę cie podaj mi adres email na jaki mam ci wysłać ten kod :-)

    Pozdrawiam ewanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już piszę może być na natanielkow@gmail.com dziękujemy :)

      Usuń