wtorek, 10 czerwca 2014

Zabawy z dinusiem

Kilka dni nie pisaliśmy, ale to dlatego, że Nataniel troszkę marudniejszy ostatnio był przez chorobę, po za tym idą mu 4 ząbki więc sami wiecie jak to jest ;) gdy już szedł spać ja zasiadałam do magisterki. Wczoraj napisałam już zakończenie i zostały mi teraz poprawki i sprawy estetyczne do wykończenia. Dzisiaj mam chwilkę na wpis więc chciałam Wam przedstawić naszego nowego domownika ;)
Domownik to dinuś, szary dinuś od Emiludek
Emiludek tworzy przepiękne, kolorowe rzeczy sami zobaczycie jak wejdziecie na profil. Ja jestem zachwycona materiałami i pomysłowością autorki. Do nas trafił dinuś jest dość spory i milutki. Można się do niego przytulać, spać z nim, bawić się. Natanielowi szczególnie do gustu przypadły jego oczka ;)
Dinuś uszyty jest z wielką precyzją powiem Wam, że często zastanawiam się jak to jest, że zabawki hand made są tak pięknie wykończone, a te kupione w sklepie mają często tragiczne wykończenie. W sumie odpowiedź znam, ale ceny są podobne, a jednak hand made przewyższa produkcję masową i zawsze będzie przewyższał dlatego warto wspierać to co Polskie i kupować dzieciom sprawdzone zabawki :)



Dinuś rozgościł się w tipi ;)






I jeździł też taczką ;)


I spał w łóżeczku :)



Wiecie, że mają też marynistyczne cudeńka. O TE spodobały mi się najbardziej :)

1 komentarz: