czwartek, 19 czerwca 2014

Wyprzedażowo i wieszakowo

Wczoraj byliśmy na zakupach. Zaczęły się wyprzedaże więc nie mogło nas zabraknąć w h&m. Dla Nataniela upolowałam 2 bluzeczki po 10 zł każda, były też cudne miętowe spodenki, ale największe 74 więc niestety, ale były już malutkie. Po za tym ostatnio widzę w h&m tendencję, że jest sporo ciuszków przecenionych, ale tych do rozmiaru 68, a później tylko po kilka sztuk.
Ale dzisiaj chciałam Wam nie tyle przedstawić co kupiliśmy (chociaż to też), a to na czym prezentowane ubranka wiszą. Plummy Cat zachwycił mnie swoimi wieszakami, chociaż nie tylko wieszaki tworzy, bo inne rzeczy także. Ale to właśnie wieszaki rzuciły mi się pierwsze w oczy. Cudne, staranne i pełne miłości wykonanie. Na zdjęciach wyglądały prześlicznie, ale jak dostałam przesyłkę oniemiałam. Plummy Cat zapoznał się z naszym ulubionym klimatem i wykonał wieszak dla Nataniela spersonalizowany pod morski klimat. Byłam pod ogromnym wrażeniem, dotykałam go i czułam jak starannie jest wykonany, żadnej grudki wszystko równiutko. Jestem pełna podziwu dla autorki tego dzieła i Was zapraszam do zapoznania się z ich ofertą.
Wieszaczki idealnie nadadzą się na prezent czy to z okazji narodzin, roczku, chrztu czy nawet ślubu (bo przecież wieszaczek może być też większy spersonalizowany pod konkretnie wybraną przez Was osobę).

TU możecie obejrzeć kilka propozycji wieszaczków dla dziewczynek, a TU dla chłopców.
Sami zobaczcie taki wieszaczek na pewno zadowoli nie jedną mamę jak dostanie go na wyprawkę dla swojego maluszka :)
TU znajdziecie wieszaki w większych rozmiarach :)
Wszystkie piękne i wyjątkowe :)



Jak marynistyczny wieszaczek to i marynistyczne klimaty na bluzeczce ;)









I jak Wam się podoba? Już wiecie co byście chcieli na swoim wieszaku to zaglądajcie do Plummy Cat i zamawiajcie :)

3 komentarze:

  1. Ojj ja w sobotę jadę na te wyprzedaże mam nadzieję że upoluję coś dla Synka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wprzedaże są spore, ale u nas w h&m na rozmiar 86/92 nie było za wiele rzeczy niestety.

      Usuń
  2. Niestety u nas mało miejsca i wszystkie ciuszki trzymam w szufladach ale wieszaczki cudne
    :)

    OdpowiedzUsuń