wtorek, 3 czerwca 2014

Dzień dziecka z rodzinami zastępczymi

Wiem, że część z Was czeka na ten wpis z niecierpliwością. Dlatego postanowiłam nie czekać na zdjęcia z innych aparatów (najwyżej dodam je jak dojdą) tylko zrelacjonować to co sama ma :)
Pogoda była ładna. Nie padało, nie było też za gorąco, trochę wiał wiatr. Wszyscy zebrali się przed 12 przy Starachowickiej kolejce wąskotorowej po czym o 12 wyruszyliśmy w trasę. Nataniel tez jechał kolejką podobało mu się to bujanie i gwizdek lokomotywy, ale najbardziej podobało mu się zaczepianie innych dzieci ;)
Po jakiś 15 minutach byliśmy na miejscu. Festyn otwarł prezes stowarzyszenia, krótką przemową po czym wszyscy ruszyli po kiełbaski i piekli je przy ognisku. Ja w tym czasie przygotowywałam konkursy, później sama zjadłam pyszną kiełbaskę ;) i ruszyliśmy do zabawy. Na początek zabawa w rzuty do celu piłeczkami. Wygrały 3 dziewczyny i w nagrodę dostały bransoletki od Cocochoo, następnie hitem okazały się drużynowe skoki w workach. Tu obie drużyny były świetne więc postanowiłam nagrodzić wszystkich zawodników drobnymi upominkami i małymi paczuszkami misiów haribo. Następnie była chwila przerwy i zaczęły się zabawy z bloku kreatywnego. Na początek malowane koniki. Były 3 drużyny i każda z nich pomalowała konika na swój własny sposób, nie dało się ukryć dużego wkładu pracy każdej drużyny dlatego też każda z nich dostała nagrody :). Kolejny konkurs dotyczył jak najkreatywniejszego ubioru z kolorowego papieru toaletowego (swoją drogą w dzisiejszych czasach trudno kupić pojedyncze rolki papieru toaletowego, co kiedyś było normalne ;)
Tu Jury podobnie jak przy konikach wybrało 1, 2 i 3 miejsce. I tu również nie zabrakło nagród. Pierniczki od A ja to pierniczę zrobiły furorę ;)
Kolejny ostatni już konkurs był konkursem z balonami. Polegał na przebiciu balona, przeczytaniu co jest na karteczce i przedstawieniu reszcie dzieci danego zawodu lub zwierzęcia. W tym konkursie nagrody dostawały osoby, które pokazywały i osoba, która pierwsza odgadła hasło. Konkursy cieszyły się ogromną popularnością dlatego, żeby nie posądzono mnie o to, że wybieram te same osoby postanowiłam stanąć jako pierwsza. Dzieci ustawiały się za mną, a ja mówiłam liczbę, jeden z rodziców zastępczych odliczał, które to dziecko i ono miało do wyboru balonik.
Czas bardzo szybko nam minął i ani się nie obejrzałam, a już wyjmowaliśmy prezenty dla każdego uczestnika festynu.
Dzieci były na prawdę zadowolone, nie myślałam nawet, że tak chętnie będą brały udział w konkursach.
Po rozdaniu wszystkich paczuszek było zdjęcie z upominkami.
Myślę, że dzieciaki będą miło wspominać ten dzień dziecka.
W drodze powrotnej kolejką widziałam jak starsze dziewczyny przymierzają swoje bransoletki od Cocochoo i Muff qu oraz oglądają spineczki od Maya's Bows.

Teraz trochę zdjęć z festynu, a na koniec przedstawie Wam wszystkich zacnych sponsorów bez, których ten dzień nie wyglądał by tak jak wyglądał :)
Kochani sponsorzy dziękuję, że mieliście otwarte serca i podarowaliście każdemu z tych dzieci odrobinę szczęścia i miłości płynących z Waszego wkładu w ten dzień!


To ruszamy w podróż do krainy radości ;)








Powitanie wszystkich uczestników 




 Przy ognisku





 I zaczynamy zabawę :)










Malowane koniki




Skoki w workach 













Pierwsze miejsce zdobył ten konik :)


Drugie miejsce


Tak dzieci chętnie brały udział w konkursach


I dalsza część przebierania




Papiery po zabawie oczywiście były posprzątane ;)












I na kolejny konkurs balonowy






I na koniec dla każdego upominki :)









 Na koniec jeszcze wspólnie zdjęcie z podarunkami :)




Bardzo, bardzo serdecznie dziękuję każdemu sponsorowi, który przyłączył się do akcji z okazji dnia dziecka dla rodzin zastępczych. Dzieciaki były zachwycone atrakcjami i niespodziankami. Wyciągały rączki po nagrody i po upominki i miały uśmiech na twarzy, a to dzięki Wam:


Edukamp.pl
 Bajkowe Marzenia
 lulek.tv
 MALUTCY.com
 Icadoo
 kidy
Stylowy Zakątek
 Pan Notes
 Maya's Bows
 All Bag
 Butsi Moo
 Cocochoo
 Serri Collezioni
 Muff & qu tu chciałam podziękować również Basi i Justynie, które przyłączyły się by bransoletek było więcej
 A ja to pierniczę
 Teatrzyk Kukiełkowy
 Kolorowa Apaszka
 KARTONmania
 Pracownia Dekoracji AGATARN
BLIŻEJ PRZEDSZKOLA – wychowanie i edukacja
 Zakątek Ciszy Rękodzieło
 Hobibobi
 Ulotki.net

Do akcji przyłączyły się tez osoby prywatne:

Donata Andrzejewska
Kinga Podulka
 Kamila Gajzner
 Aleksandra Olejniczak
 Ewelina Cholewa

Była jeszcze jedna osóbka o wielkim sercu, ale chciała pozostać anonimowa jednak nie mogę jej pominąć i również jej dziękuję za piękne upominki dla dzieciaków:)

7 komentarzy:

  1. Co tu dużo pisać poprostu SUPER DZIEŃ DZIECKA :-) Wszystkie dzieci były zadowolone i to jest najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie widac ze dzieciaczki zadowolone i ten dzien dziecka zapamietaja bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak świetny dzień dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł genialny - realizacja doskonała :)
    Bardzo się cieszymy, że mogliśmy Was wesprzec kilkoma upominkami!
    Oby więcej takich AKCJI!
    3mamy kciuki i życzymy wszystkiego najradośniejszego :)

    Wasi malutcy.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień Dziecka na medal:) super , że mogłam mieć skromny udział w przygotowaniu prezentów dla maluszków:) pozdrowionka Aga :)
    www.agatarn.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że pogoda dopisała i widać uśmiech na twarzach dzieciaków oraz że mogłam Wam wesprzeć kilkoma prezencikami
    Pozdrawiam Maya's Bows

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie się czyta i ogląda całą relacje. Strasznie się cieszę, że wszystko się udało - pogoda dopisała, konkursy, nagrody i paczuszki się podobały! To najważniejsze - uśmiech dzieci.
    I tym bardziej się ciesze, że w jakiś mały sposób przyczyniłam się do organizacji tego dnia. Super!

    OdpowiedzUsuń