czwartek, 12 czerwca 2014

Jest lato są marynistyczne klimaty

U nas marynistyczne klimaty są przez cały rok ;) ale to właśnie latem ten styl nabiera mocy i widzi się dużo stylizacji w tym stylu. My ostatnio otrzymaliśmy od wyprawka24.pl krótkie spodenki do przetestowania. Wyprakwa24.pl to bardzo fajna inicjatywa dla osób, które nie mają czasu na przeszukiwanie masy sklepów w poszukiwaniu idealnej wyprawki. Ja osobiście nikomu tej przyjemności bym nie powierzyła, bo szykując wyprawkę dla Nataniela każda nowa rzecz sprawiała mi dużo radości. Ale na pewno są i takie osoby, które wolą powierzyć to profesjonalnej firmie. Po za przygotowywaniem wyprawek firma sprzedaje też ubranka i dodatki dla dzieci. My akurat dostaliśmy do testów coś w naszym stylu ;)
Krótkie spodenki na pierwszy rzut oka może niczym się nie wyróżniają, ale po odwróceniu okazuje się, że mają fajną marynistyczną kieszonkę. Po za tym z czego najbardziej jestem zadowolona to z szerokiej gumki w spodenkach dzięki czemu bardzo dobrze się trzymają i nie uciskają :)
Mnie osobiście Nataniel przypadł do gustu w tych spodenkach. Byliśmy dzisiaj na placu zabaw, ale niestety ostatnio nasza karta płata figle i znów musiałam ją sformatować, dlatego pokaże Wam zdjęcia z naszego balkonu ;)



















Spodenki jak i inne ubranka i dodatki kupicie TU
Fajnym pomysłem jest to, że można stworzyć komplet - spodenki i koszulka :)
Wyprawka24.pl ma też swoją stronę internetową gdzie możecie zapoznać się z ofertą TU

1 komentarz: