poniedziałek, 2 czerwca 2014

Dzień dziecka w Natanielkowie

To już drugi dzień dziecka Nataniela. Pierwszy był jak miał 4 miesiące, ale wtedy dostał grzechotkę i 2 inne prezenty. Tym razem prezenty były większych gabarytów. Zachwycony był zarówno zjeżdżalnią do dziadków jak i tipi. Do tipi kupiłam kocyk, który link Wam jakiś czas temu podawałam do aukcji, bo cena była rewelacyjna. Kocyk jest chyba z tego cieńszego minki, ale pewności nie mam, bo jest jeszcze w środku czymś wypełniony dzięki czemu jest jeszcze bardziej miękki i super nadaje się właśnie jako podłoga do tipi.

Rodzinne zdjęcie, bo ostatnio takich mało


I jest pierwszy prezent od dziadków





Tu drugi od nas


I podusie do tipi


Rozkładamy






I jest 

A kuku ;)


Jest z kocykiem :)


Nataniel oprócz zjeżdżalni, tipi i kocyka dostał jeszcze książeczkę z puzzlami Maniek złota Rączka oraz kilka rzeczy, które odłożyłam z paczuszki z akcji wymiana, która przyszła jakiś czas temu.


Także ten dzień dziecka był bardzo obfity w prezenty dla Nataniela. A jak u Was co dostały Wasze szkraby?

3 komentarze:

  1. moja dostala kinder niespodzianki bo to jets ostatnio numer 1 !
    Trampoline basenik i gre / ukladanke :)

    OdpowiedzUsuń