wtorek, 1 lipca 2014

Świętowanie

Dzisiaj wpis o Święcie, Święcie które porywa Kielczan i okolice. Święto Kielc organizowane jest od kilku lat, za każdym razem cieszy się sporym zainteresowaniem. W piątki odbywa się noc muzeum - wtedy wejście do wszystkich muzeum w mieście jest darmowe i otwarte jest do godzin nocnych. Ten pomysł również cieszy się zainteresowaniem mieszkańców. My dzięki temu byliśmy w teatrzyku - darmowy spektakl osobiście mnie nie powalił na kolana, ale Natanielowi podobało się w spektaklu gaszenie światła i inne efekty świetlne ;) Po za tym byliśmy też na warsztatach z KARTONlandią pomalowaliśmy kawałek dachu domku ;)
Cała główna ulica w te dni jest pełna różnych straganów. W tym roku przewaga była wystawców z biżuterią, były też różnego typu eko żywność - chleby, napoje, piwa, herbaty, było też stoisko wydawnictwa Jedność w, którym kupiłam książeczkę dla Nataniela. Kilku ciekawych wystawców hand made - u jednego z nich zakupiłam marynistyczną zawieszkę z kołem ratunkowym i foczką. Ogólnie było wszystkiego dużo, ale brakowało mi typowych stoisk z artykułami hand made dla dzieci typu kocyki, pluszaki jakieś dodatki do wystroju wnętrz.
Po za tym jak to na tego typu imprezach były balony z helem, wata cukrowa, kukurydza i lizaki ręcznie robione ;)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz