Strony

sobota, 25 stycznia 2014

Bo książeczki fajne są

Nataniel ostatnio coraz bardziej interesuje się książeczkami, sam już ogląda te z grubymi kartkami i sobie czasami coś tam opowiada.
W grudniu dzięki współpracy z Wydawnictwo m mogliśmy wybrać sobie kilka książek do zrecenzowania.Wybór dla dzieci był niewielki, bo były tylko dwie książki, ale własnie na te dwie się zdecydowałam i nie żałuję. Piękne, ilustrowane.
Dla siebie też coś znalazłam - poradniki, które sukcesywnie będę Wam opisywać ( jak znajdę czas na czytanie chociaż uwielbiam czytać ostatnio wiele czasu na to nie mam).
Ale póki co chciałam Wam zrecenzować tą książkę autorstwa Tomasza Sakiewicza, który napisał ją dla swoich dwóch córeczekhttp://www.wydawnictwom.pl/p/1052/bajki-dla-marysi-i-alicji
Powiem Wam, że ma wyobraźnie ;)
Są w niej opowiadania, które mniej mi się podobają, ale ogólnie książka jest bardzo fajna, ma barwne kolorowe ilustracje i duże litery (co przyda się jak dzieci zaczną czytać ;)
po za tym według mnie opowiadania są takiej długości, że akurat fajnie je się czyta na dobranoc.
Co mnie najbardziej urzekło w tej książce to jej okładka. Każdy detal akcent po prostu, ktoś wiedział co robi.
Sama książka zawiera dokładnie .... opowiadań.
Nataniel póki co jest jeszcze za mały na to by wytrzymał długo przy czytaniu, ale często czytam mu tak przy zabawie on się bawi, zajmuje czymś innym, a ja czytam tak, żeby słyszał, żeby się lepiej rozwijał.
Myślę, że akcja czytanie dzieciom to trafna akcja. Sama uwielbiam czytać i mam nadzieję, że mój synek dzięki temu tez będzie to zwolennikiem czytania.
To teraz trochę fotek książki i ilustracji.
Jeśli myślicie nad nową książką, lub prezentem dla jakiegoś dziecka to polecam Wam właśnie tę książkę.






Drugą książką, którą otrzymaliśmy jest Królowa Śniegu http://www.wydawnictwom.pl/p/972/kr%C3%B3lowa-%C5%9Bniegu powiem Wam, że kiedyś polowałam na nią w jednym konkursie, ale się nie udało. Ale widocznie i tak miała trafić do nas i trafiła tylko, że w inny sposób;)
 Kto nie zna tej baśni? Myślę, że wszyscy znają ja doskonale - dobro i zło, miłość i przyjaźń. Myślę, że takich książek nie powinno zabraknąć w naszej domowej biblioteczce. Coraz więcej jest takich, które nie wnoszą nic do życia naszych maluchów, mają szkaradne ilustracje i ogólnie takich książek w naszej biblioteczce nie ma. Stawiam na klasykę (oczywiście tam gdzie warto na nią postawić). I według mnie Królowa Śniegu to jedna z takich klasyków, które warto mieć i znać. Można przez tą baśń wiele nauczyć swoją pociechę.Ma w sobie życiową mądrość.




To tyle i pamiętajcie warto czytać dzieciom! To wspomaga ich rozwój i wyobraźnie, oraz uczy większego zasobu słów.
Za jakiś czas przedstawię Wam kolejny post tym razem z propozycjami dla nas - mam.
Podsumowaniem mojego postu jest poniższy obrazek:
źródło:
internet



2 komentarze:

  1. Urzekła mnie okładka "Królowej Śniegu". Przepiękna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się cała podoba ma bardzo piękne ilustracje przykuwające wzrok :)

      Usuń