Strony

środa, 28 sierpnia 2013

Przeszczęśliwą mamą być

Dzień zaczął się jak co dzień poranna pielęgnacja, ubieranie, kaszka na śniadanie.
Na 12 poszliśmy na szczepienie dzisiaj Nataniel śmiał się do Pani doktor i tylko przy szczepieniu chwilę zapłakał (dobrze, że kolejne dopiero za pół roku) później wyszliśmy z przychodni zasnął, a ja zrobiłam zakupy.
W sklepie zaczepiła nas Pani i zapytała jaki model wózka mamy. Odpowiedziałam, że tako laret i, że sobie go chwalę. Powiedziała, że ma nadzieję, że zapamięta :). Wiele osób zwraca uwagę na nasz wózek dlatego też niebawem i o nim post będzie.
Tymczasem czemu jestem taka szczęśliwa? Bo macierzyństwo tak nastraja - każdy dzień, każde małe odkrycia z synkiem i jego postępy, nowe umiejętności sprawiają dużo radości. Przed chwila wstał więc podałam mu ręce i usiadł (to już umiał robić), ale zobaczcie co jeszcze dzisiaj potrafi:) złapałam za aparat i udało mi się uwiecznić pierwszy raz tak pięknie sam siedział


Jestem z niego dumna!!!
Co jeszcze u nas? Dzisiaj był listonosz i przyniósł dwa listy - pierwszy to nagroda za 1000 fana kids of colours
od taka bluzeczka niby rozmiar 70, ale nie wiem czy mojemu synkowi przecisną się rączki przez wycięcia;) mam nadzieję, że tak. Może jutro ją przymierzymy.
Druga przesyłka od dress you up chcieliśmy kocyk, ale niestety ktoś nas ubiegł, a wzór, który bardzo nam się podobał i maiał być wykorzystany podczas pewnej uroczystości;) niestety już tyle materiału na kolejny kocyk nie było to chociaż na pocieszenie zamówiliśmy poduchę do wózka. Prezentuje się tak


Udało nam się też na przecenie kupić u nich czerwoną bluzeczkę z kapeluszem, ale zdjęcia nie mam w tej chwili rozmiar 80 więc chwile poczeka aż Nataniel podrośnie:)

Dalej szukamy sponsorów do kolejnego konkursu, a uwierzcie temat mi fajny wpadł do głowy jeszcze nie widziałam ostatnio takiego w konkursach. Więc wszystkich chętnych sponsorów jak i firmy, które chciały by z nami współpracować zapraszamy może jeszcze dziś uda się nam zrobić zakładkę współpraca i kontakt, a póki co zapraszamy do kontaktu przez fb : https://www.facebook.com/pages/Natanielkowo/395571927232942?ref=hl
Wam dzisiaj dziękuję za przekroczenie 50 fanów na fb i zapraszam do rozdawajki :)

4 komentarze:

  1. podusia jest śliczna! :)
    bluzeczka z resztą też ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podusia już wymiętoszona przez synka tez mu się chyba podoba:)

      Usuń
  2. Nataniel ładnie sobie siedzi :) Podusia boska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem z niego dumna, że tak daje sobie radę:) podusia bardzo mu się spodobała i uwielbia się nią bawić;)

    OdpowiedzUsuń