wtorek, 27 sierpnia 2013

O niebo wyżej od aut

Czy ktoś kojarzy po tytule posta o czym będę pisać? Ta właśnie o nich o samolotach!
Wybrałam się dzisiaj z bratem na bajkę samoloty wakacje się kończą więc postanowiłam umilić mu jeszcze te ostatnie dni wolności:) poszliśmy na seans 3D i powiem wam nie żałuje! Trochę mnie teraz głowa boli, ale może to od tej głośności, a nie od okularów.
Jeśli ktoś był fanem Aut i Aut 2 to na pewno i samoloty przypadną Wam do gustu. Główny bohater jest samolotem, który ma marzenia - wielkie marzenia i powiem Wam, że lubię właśnie takie bajki - bajki z przesłaniem, które czegoś uczą. Sama z dwa razy się mocno zastanowiłam nad tekstami, które były tam wypowiadane, życiowe i warte przemyślenia. Nawet jeśli coś idzie pod górkę i inni w Nas nie wierzą trzeba i tak dążyć do spełnienia marzeń, a wytrwałość i ciężka praca sprawią, że marzenia się spełnią. Według mnie to było główne przesłanie tej bajki życiowe i piękne. Wśród tylu bajek z przemocą i okropną (jak dla mnie)animacją są jeszcze te perełki. Widać, że twórcy postawili na kontynuacje aut tylko, że tym razem w powietrzu, bo tak jak i w autach głównym tematem był wyścig, ale nie byle jaki wyścig dookoła świata;)
Więcej nie zdradzę zapraszam zainteresowanych do kin:)
Po kinie poszliśmy na małe zakupy, kupiłam Natanielowi czapkę w smyku. Żeby było śmiesznie w auta;). Dostał w prezencie czerwoną kurtkę w auta i akurat teraz dopasowałam do kompletu czapkę:) Sobie kupiłam komin w gwiazdki i to tyle zakupów na dziś;)
Jutro mamy szczepienie, ale ciesze się, bo to ostatnie jak na razie i później pół roku spokoju od nich:)
Jeśli chodzi o konkurs na fb brakuje jeszcze 9 osób by zacząć pierwszą rozdawajkę, 2 zacznie się przy 100 fanach, a przy 200 planuje już większy konkurs i dzisiaj już wpadła mi do głowy tematyka konkursu - powiem tak będzie ciekawie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz