poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Polskie zabawki hand made

Postanowiłam napisać coś o nas - Polakach wielu z nas pewnie nie zdaje sobie sprawy, że w Polsce żyją ludzie, a szczególnie młode mamy, które same postanowiły coś unikatowego stworzyć dla swoich dzieci i tak to się zaczęło...
Ja przyznam się szczerze, że takie perełki zaczęłam odkrywać od niedawna odkąd bardziej zainteresowałam się tematyką blogowania i tak od bloga, do bloga innych mam zaczęłam poznawać coraz to nowsze Polskie cudeńka:)
Jedną z nich jest TuliBuzi od razu "wpadł mi w oko" samochodzik dla synka, napisałam wiadomość, okazało się, że będzie licytacja tego też samochodziku i innych zabawek na rzecz chłopca, których rodzice potrzebują pieniędzy na operacje więc poczekałam i wygrałam licytacje samochodzik synek dostał na pół roczku mogę powiedzieć, że prezent super. Samochodzik wykonany jest z jednej strony z polaru, z drugiej z materiału ze zwierzakami, ma różnokolorowe metki dzięki czemu przyciągnął wzrok mojego synka, wczoraj robił nawet rundki po kole do siedzenia;) tata miał przednią zabawę z synkiem, Jedyne co bym sama zmieniła w nim to to, że koła też było by dobrze jak by miał wypełnienie, bo wtedy łatwiej te rundki robić;) ale to tylko moje spostrzeżenie. Samochodzik nadaje się również do zasypiania z dzieckiem może się w niego wtulić i spokojnie zasnąć. Cena jak za ręczne wykonanie bardzo przystępna.
Oczywiście u TuliBuzi i dla dziewczynek się coś znajdzie m.in. przepiękne sówki:)
Kolejne moje odkrycie to gufo wygraliśmy u nich super truskawkę. Ponadto zakupiliśmy cudny statek i chorągiewki z imieniem Nataniel (te posłużą nam jako dekoracja na urodziny do których jeszcze daleko, ale już ogólny zarys mamy). Wszystkie rzeczy są wykonane z wielką starannością i widać, że robione są z wielką pasją:) i tu ceny są na prawdę przystępne.
Tu nasza truskawka:

Postanowiłam napisać ten post, bo zalewa nas fala Made in China, a tak na prawdę jakość wykonania pozostawia wiele do życzenia, po za tym warto polecać to co Polskie my kupujemy z zadowoleniem, a inna mama jest zadowolona z tego, że jej dzieła są doceniane i sama może później zarobione pieniądze spożytkować na własne cele.
 Na razie 2 firmy, które podbiły moje serce i zostały przez nas sprawdzone reszta niebawem także zaglądajcie;)

3 komentarze:

  1. Zgadzam się z Tobą trzeba wspierać to co Polskie a nie tylko Made in China ;/

    Co do tej firmy TuliBuzi to się zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że jest jeszcze inna mam która potwierdza moje słowa:)

      Usuń
  2. Uważam że rozsądni rodzice nie spojrzą na zabawki made in China. Ja jak najbardziej popieram w 100% to co nasze Polskie :)

    OdpowiedzUsuń