Strony

piątek, 16 maja 2014

Nadszedł czas na porządek

Wiem, wiem powinien być dzisiaj wpis z cyklu czytam dziecku, ale przyznaje nie wyrobiłam się. Za to będzie wpis o czym innym na szybko, na gorąco ;)
Dzisiaj zadzwoniła do mnie Pani, że słupek dotarł więc pojechaliśmy go odebrać. Moje chłopaki go skręcały ja w między czasie robiłam notatki na kolosa i cykałam fotki. Nataniel bardzo przykładał się do skręcania swojej półki ;)
I tym sposobem po krótkim czasie skończyli, a ja mogłam zagospodarować co nie co. Zabawek Nataniel ma sporo na swojej macie więc postanowiłam, że trochę trzeba ich przetransportować ;) Ale najpierw zaczęłam od książek i albumów (w słupku to jeszcze nie wszystkie książki jakie posiada Nataniel, a i tak się ich już sporo uzbierało :)
Wpadł mi do głowy pewien pomysł. Na jednej półeczce pozostało trochę miejsca więc zagospodarowałam go pod marynistyczy klimat ;) póki nie mamy zmienionego kącika będzie taki mały akcent.
Tak odbiegając od tematu. Już wiem, że będziemy nie tylko malować ścianę, ale kupimy też trochę tapety tak by od dołu i trochę nad łóżeczkiem była tapeta, bo ściana po kilkunastu miesiącach jest już brudna, a tak przetrze się tapetę ściereczką i będzie ok :)
To teraz wracamy do naszego misiowego słupka.

Najpierw skręcanie:








Test wytrzymałości ;)


I układamy :)





Na ostatniej półce zamieszkało część pluszaków :)

Jak się człowiek ma uczyć to zawsze sobie znajdzie inne zajęcie nie ;) przyszły już w czwartek i tak czekały, ale nie mogłam się oprzeć i je dzisiaj zmontowałam. Kolejne małe marzenie spełnione cotton balls jest i u nas :)
Chwile się zastanawiałam nad wyborem kolorystyki tak by pasowała do marynistycznego klimatu i w końcu z pomocą przemiłej obsługi wybrałam swój idealny zestaw: granat, niebieski, czerwień i krem :)
Niestety nasz aparat nie oddaje tak jak powinien zdjęć robionych po ciemku, albo z lampą robi je jak w dzień, a bez sami zobaczycie.
Dlatego kolejne, już trochę większe marzenie to nowy lepszy aparat ;)





5 komentarzy:

  1. Super mały pomocnik :-) ślicznie się prezentuje słupek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. My też planujemy zakup szafeczki, ale zdecydowanie nie takiej wysokiej. Swego czasu w Biedronce były fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mamy łóżeczko i komodę z Klupś więc postawiliśmy dalej na te same mebelki, żeby był komplet :)

      Usuń