niedziela, 25 maja 2014

Co łączy muminki z pieluszką?

Zastanawiacie się pewnie co to za dziwny tytuł postu, ale zaraz się okaże, że wcale taki dziwny nie jest ;) Bo muminki, które pewnie zna większość z Was i pieluszki łączy sporo.
Sama pamiętam z dzieciństwa muminki, oglądałam i może nie była to moja ulubiona bajka, ale czasami fajnie było ją obejrzeć :) Miałam swoją ulubioną postać. Sama nawet miałam w technikum przydomek Mała Mi ;)
Ok to teraz do rzeczy dzięki EKO Pieluszki MUUMI Wasze maluszki mogą mieć fajne pieluszki ;)
Dostaliśmy do przetestowania pieluszki i pieluchomajtki.
Na początek testowaliśmy pieluszki pierwsze co rzuca się w oczy to ich wygląd, fajne muminkowe wzornictwo, drugie co to bardzo delikatny materiał z jakiego są stworzone. Pieluszki są w rozmiarach od Mini do XL co odpowiada wadze od 3 kg do aż 26 kg. 
Pieluszki wyprodukowane zostały w Finlandii więc nie byle jakim miejscu :) od razu widać, że są stworzone w wielką starannością. Długo utrzymują suchość, mają na prawdę solidne rzepy nawet przy sprawdzaniu czy pieluszka nadaje się już do wymiany czy nie z powrotem przyklejają się bardzo mocno i trzymają dalej tak samo jak za pierwszym razem. Bardzo dużym plusem dla mnie jest to, że pieluszki przepuszczają powietrze, szczególnie na takie ciepłe dni jak teraz mamy jest to niezwykle ważne, bo dzięki temu nie dochodzi do odparzeń. Dodatkowo pieluszki posiadają elastyczne boczki, dzięki czemu nie przesiąkają.
Ogólna ocena jak dla mnie to 5. Nie zdarzyło mi się, żeby pieluszka przesiąkła (a w innych rodzajach się tak zdarzało), rzepy utrzymują nawet przy bardzo aktywnym trybie życia maluszka pampersa na swoim miejscu.
Testowaliśmy też pieluchomajtki jedyna różnica między powyższym opisem jest taka, że zakłada się je jak zwykłe majteczki. Dla mnie minus przy tego typu pieluszkach jest jeden jeśli będzie grubsza sprawa to ściągnięcie pieluszki przez nóżki nie zostanie bez pobrudzenia ich. Także tu moja ocena 5 - za ten jeden drobny, ale według mnie ważny mankament. Chociaż z drugiej strony pieluchomajtki bardzo mi się spodobały.














Więcej o pieluszkach poczytacie TU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz