czwartek, 8 maja 2014

Marynistyczne klimaty z mamimade

Dzisiaj kolejne marynistyczne cudo, które zagościło pod naszym dachem.
Dzięki współpracy z pracownią mamimade mamy piękną poduchę - siedzisko.
Jak do nas doszła nie mogłam oderwać od niej wzroku, perfekcyjne wykonanie, dopracowany każdy szczegół.
Jak odebrałam paczkę Nataniel akurat spał. Jak wstał zaczął bawić się poduchą siadać, kłaść się na niej. Nie tylko mi się ona spodobała ;) Jest tak duża ze spokojnie dorosły na niej posiedzi. Ja ostatnio zliczając ankiety do pracy magisterskiej właśnie na niej siedziałam i jak dla mnie testy zdała na szóstkę. Miękko, wygodnie no i te klimaty marine.
Pracownia mamimade wykonuje przepiękne artykuły dla dzieci m. in. poduszki, poduszki - pufy, kocyki, pościele, apaszki, torebki dla małych dam, fartuszki, rożki i inne cudowności. Jednym słowem raj dla maluszków i mam :)
Poducha - siedzisko jest bardzo praktyczna, bo poszewkę można zdjąć i uprać :)












Zapraszamy Was do odwiedzenia pracowni mamimade na pewno upolujecie coś tam dla siebie.
My jakiś czas temu zakupiliśmy tam piękną apaszkę o taką na pewno i dla Was coś pięknego się tam uszyje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz