poniedziałek, 5 maja 2014

Jest wygoda, jest zabawa

Dzisiaj chciała bym Wam przedstawić firmę, która ma wspaniałe ciuszki nie tylko dla dzieci, ale też dla ciężarnych jak i mam karmiących.
Są nietuzinkowe i bardzo wygodne. Jeśli chodzi o wygodę stawiam na spodnie materiałowe dla Nataniela.
Na pewno wtedy ma o wiele swobodniejsze ruchy niż w jeansach (chociaż wiadomo i w jeansach czasami chodzi).
Jadąc na majówkę zabraliśmy na testy spodnie od Cangaroo
Wybraliśmy te z granatowymi wstawkami.
Spodnie bardzo praktyczne z tego względu, że wstawki można podwinąć jak i zostawić odwinięte. Dzięki temu spodnie posłużą naszym dzieciaczkom na dłużej, a to bardzo duży plus szczególnie dla osób, którzy cenią sobie praktyczność ubranek i długość ich użytkowania. Wiadomo dzieci bardzo szybko rosną, ale w ten sposób możemy zatrzymać jedne spodenki na dłużej.
Nataniel biegał w spodenkach z wielkim zapałem, wyszło nam nawet tańczące zdjęcie ;)
Spodenki spisały się na medal: miły materiał, nie krępujący ruchów, bardzo dobre wykończenie.
Ja jestem bardzo, bardzo zadowolona.
W ofercie znajdziecie spodenki dla chłopca i dla dziewczynki, cena przystępna 49 zł.
Więc jak na takie spodnie, które rosną z dzieckiem cena wydaje się rozsądna :)
Po za tym w ofercie firma ma wiele pięknych ciuszków dla przyszłych mam spódnice, spodnie oraz bluzki do karmienia.
Na facebooku znajdziecie ich TU warto zajrzeć :)





I tańcujemy ;)





1 komentarz: