wtorek, 3 lutego 2015

Obcasy w sieci

Obcasywsieci.pl to blog jakich mało, dlaczego? Dlatego, że można na nim znaleźć bardzo dużo ciekawych artykułów, przystępna szata graficzna zaprasza nas już po pierwszym rzuceniu oka do dalszego zagłębienia się w tematykę bloga.Tematyka jest na prawdę różnorodna i każda z nas znajdzie tam coś dla siebie.
Mnie osobiście bardzo podoba się zakładka porady i zdrowie dużo artykułów, które mogą przydać się w życiu codziennym.
Eliza autorka bloga pisze, że lubi dzielić się z innymi swoimi doświadczeniami  oraz przemyśleniami i uważam, że wychodzi jej to na prawdę dobrze. Ważne jest nie tylko to co myśli, ale jak pisze :) krótkie wpisy, ale treściwe które zauroczyły mnie nie tylko treścią, ale i szatą graficzną - niby prosta, ale fajna i pomysłowa.

To teraz kilka linków:

Niebawem będziemy obchodzić walentynki więc warto zajrzeć do tego wpisu gdzie możemy podpatrzeć pomysł na spędzenie walentynek :)
Rozbawił mnie też ten wpis, bo widzę w nim kilka punktów, które jak najbardziej pasują do mnie - 10 rzeczy ...
Jest też sporo ciekawych artykułów dla mam i recenzji produktów. Zajrzałam do tej recenzji, bo sami mieliśmy taką karuzelę karuzela Fisher

Blog Obcasy w sieci możecie znaleźć również na fb i mimo małej ilości fanów ja już widzę ich spore grono i potencjał bloga. Dlaczego? Bo dawno nie trafiłam na blog gdzie można uzyskać w jednym miejscu nowe informacje, ciekawe pomysły, porady i poczytać recenzje różnych produktów. Cieszę się, że są takie blogi jak ten wystarczy znać jeden adres i znajdujemy się w miejscu gdzie możemy dowiedzieć się na prawdę wiele :)

To jeszcze na koniec jeden link w którym dowiecie się gdzie warto pojechać chociaż by na ferie (jeśli macie starsze dzieci) osobiście sprawdziliśmy i polecamy Ustroń. Miejsca, które warto odwiedzić w sezonie jesienno - zimowym

A Wam jak podoba się blog? Myślę, że jest warty uwagi i zapraszam Was oczywiście do śledzenia nie tylko bloga, ale też fan paga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz