czwartek, 24 listopada 2016

Mikołaj już tuż, tuż

Już niebawem grudzień, a w grudniu zaczyna się czas obdarowywania prezentami. Już 6 grudnia dzieci będą wyczekiwać na Mikołaja. Nataniel już od kilku dni mówi i pyta o Mikołaja. Ostatnio będą w piekarni zobaczył babeczkę i mówi "mamusi kupimy taką dla Mikołaja i postawimy mu mleczko" oczywiście się zgodziłam, ale powiedziałam, że będzie musiał jeszcze kilka dni poczekać, żeby ją kupić. Rozczuliło mnie to, że nie chciał jej dla siebie, ale pomyślał o Mikołaju :)
W tym roku widzę, że Nataniel już mocno przeżywa ten czas oczekiwania na Mikołaja i postanowiłam zrobić coś, żeby umilić mu to oczekiwanie. Wczoraj zamówiłam ze strony elfi list od Mikołaja. Przyjdzie tradycyjną pocztą, dostarczy go listonosz więc tym większa radość, bo Nataniel bardzo lubi dostawać przesyłki. W treści można list w pełni spersonalizować, na stronie jest kilkanaście wzorów, które można edytować. Ja wybrałam podstawową wersję listu. Ale można wybrać też wersję gold w której znajduje się: pocztówka, dyplom grzecznego dziecka, naklejka i piękna czerwona koperta.



 List opatrzony jest dodatkowo pieczęcią




Wczoraj wieczorem jak Nataniel już spał siadłam i zamówiłam lis, dzisiaj dostałam już informację, że ruszył w drogę :) więc na pewno zdąży dojść przed 6 grudnia. Dzisiaj byliśmy na poczcie i Nataniel sam wysłał listy do Mikołaja. Tak listy, bo "napisał" też list za mnie i za tatę. Chciał, żebyśmy wszyscy coś dostali. Na każdym kroku ostatnio tak zaskakuje swoją empatią i tym, że potrafi myśleć o innych.
Myślę, że wielkim zaskoczeniem będzie dla niego odpowiedź od Mikołaja.

A jeszcze większym jak zobaczy wideo specjalnie przygotowane dla niego.
Elfi proponuje też przygotowanie spersonalizowanego wideo dla jednego lub kilku dzieci. Wystarczy przygotować zdjęcia, wpisać kilka wskazówek i w maxymalnie kilka godzin dostaniecie swoje wideo.
Cennik wraz ze szczegółowymi informacjami znajdziecie tutaj
Tak prezentuje się kilka ujęć z filmu


Mnie ten Mikołaj przekonuje :) cały film jest super wykonany z dbałością o każdy szczegół


Występują w nim tez przeurocze szczeniaki :)


W księdze pojawia się zdjęcie dziecka


A tu dom Mikołaja



I Elfy

 Sama z miłą chęcią obejrzałam kilka razy wideo, a Nataniel będzie mógł obejrzeć je przed przybyciem Mikołaja :) myślę, że pobudzi to jeszcze jego wiarę w Mikołaja i może zastosuje się do jego zaleceń ;)

Resztę zobaczycie sami jak będziecie mieć swoje wideo.
I tu mam dla Was niespodziankę wspólnie z Elfi przygotowaliśmy dla Was konkurs.
Wygrywają 3 osoby, każda po 1 spersonalizowanym wideo od Mikołaja.
Zadanie jest proste wystarczy lubić na fb nas i sponsora nagrody oraz odpowiedzieć nam jak wyobrażacie sobie wymarzone święta.
Trzy najbardziej przemawiające do mnie odpowiedzi zostaną nagrodzone :)
Konkurs trwa od 24.11 do 04.12.2016 roku
Ogłoszenie wyników w ten sam dzień lub najpóźniej w kolejny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz