piątek, 17 listopada 2017

ciążowy pamiętnik

Dzisiaj mam Wam do pokazania fajną książkę - nie książkę dla przyszłych mam.
Idealna również na nadchodzący czas obdarowywania się prezentami. Jak macie w swoim gronie przyszłe mamy to jest jeden z ciekawych pomysłów na prezent.
Napisana w humorystyczny i ciekawy sposób, książka - nie książka w której możecie wpisywać swoje wspomnienia, pragnienia, obawy i lęki.
Ogólnie całość bardzo mi się podoba jedyne co to jakoś okładka, a szczególnie rysunek na niej jakoś średnio przypadł mi do gustu. Po za tym bardzo ciekawie skonstruowana i ułożona w jedną całość. Przechodząca z jednego miesiąca w kolejny miesiąc ciąży. Z ciekawymi radami i wskazówkami.
Mowa o: " Ja, ciąża i cała reszta" - kreatywny przewodnik dla przyszłych mam.
Wydawnictwa Muza
Cena standardowa to 34,90 zł teraz macie szansę zakupić ją taniej na stronie wydawnictwa tu

Kilka stron dla Was jak wygląda kreatywny pamiętnik







Wystarczy wziąć długopis w dłoń, a czasem nawet i kredki i spędzić chwilę na ciążowym relaksie z notatnikiem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz