poniedziałek, 6 marca 2017

Sports mama

Nie jedna kobieta po porodzie marzy o tym, żeby wrócić do formy. Jednym się to udaje, innym nie. Jedne dochodzą do wagi z przed ciąży tylko za pomocą karmienia piersią, inne męczą się latami z nadwagą po ciąży. Niema reguły w tym temacie, ale każda z nas może coś z tym zrobić jeśli tylko chce.
Ja od jakiegoś czasu postanowiłam się lepiej odżywiać, zacząć coś robić. Po ciąży zostało mi kilka kg na +, ale w sumie postanowiłam coś z tym zrobić ze względu na własne samopoczucie. Póki co do swojej codziennej diety wprowadziłam wodę i większa ilość witamin.  Staram się, żeby w naszej rodzinnej diecie zagościło więcej warzyw i owoców. Czasami uda mi się poćwiczyć z Natanielem, poganiać się po podwórku.
Ale jeśli chcecie wdrożyć swój plan powrotu do formy zaraz po porodzie mam dla Was fajny przewodnik (oczywiście jeśli chcecie mieć lepszą formę jakiś czas po porodzie też polecam) mowa o nowej książce "Sports mama" Wróć do formy w 12 tygodni po porodzie.
Książka napisana jest w przystępny sposób z różnego rodzaju ćwiczeniami, przepisami na zdrowe posiłki. 
Plusem książki jest to, że przedstawione w niej ćwiczenia w większości można wykonywać z dzieckiem w domu lub na spacerze.
Książka składa się z 9 rozdziałów i opisuje: ciąże, pierwsze trzy doby po porodzie (które jak się okazuje są kluczowe przy zrzucaniu zbędnych kilogramów i już wtedy można zacząć powrót do formy), powrót do domu, ergonomie życia codziennego, trening w obecności dziecka , pierwszy plan treningowy, planowanie i organizacja czasu, co nieco o odżywianiu oraz infekcje intymne.
Ćwiczenia są opisane oraz sfotografowane dzięki czemu w przejrzysty sposób możemy zobaczyć jak ćwiczyć.
Ładna szata graficzna i ciekawy tekst sprawiają, że książkę szybko się czyta i jest warta polecenia każdej mamie, która chce  po ciąży wrócić do formy.
Dużym plusem książki jest tez to, że została napisana przez osobę znającą się na tematyce. Aleksandra Rożnowska jest trenerem i fizjoterapeutką dzięki czemu wie dużo na temat odżywiania, diety, ruchu, ćwiczeń i w swojej książce przedstawia je w bardzo przystępny sposób.









Kupić ją można Tu na książkę obecnie jest promocja więc jeśli chcecie ją mieć to idealny moment na jej zakup :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz