czwartek, 5 maja 2016

PandaStyle

Dzisiaj chciała bym przedstawić Wam ciekawe miejsce, które niedawno odkryłam. Miejsce w którym znajdziecie ubranka, zabawki, wyprawkę i akcesoria dla dzieci pandastyle.pl to strona internetowa z piękną szatą graficzną, przejrzystymi kategoriami i mnóstwem cudownych artykułów dla naszych pociech :)

Sami zobaczcie
U samej góry macie kategorie


Po rozwinięciu listy możecie dowolnie wybierać i zaglądać w te podkategorie, które Wam najbardziej pasują. Po za tym niżej macie najpopularniejsze produkty oraz Gorące okazje cenowe czyli tak uwielbiane przez nas mamy wyprzedaże :)




Na samym dole strony możecie znaleźć informację o blogu rodzinnym klikając w dany artykuł przekieruje Was na bloga :) na blogu różnego rodzaju artykuły dzięki, którym dowiecie się co warto kupić, co się sprawdza i dlaczego :)


Ja z racji tego, że jestem mamą chłopca zajrzałam do kategorii Chłopiec, oczywiście zaczęłam od działu okazji i powiem Wam, że ceny mocno mnie zaskoczyły można kupić zimową czapeczkę już za 7,99 zł, bluzeczki od 12,99 zł, a nawet trepeczki za 19,99 zł :) cieszę się, że odkryłam to miejsce i na pewno częściej będę tam zaglądać :)
Co mi się rzuciło w oczy to polecam tą czapeczkę, cena rewelacyjna gdybyśmy nie mieli podobnej na pewno bym taką kupiła, bo świetnie prezentuje się na główce. Nasza niestety nie ma tego zapięcia i przy silnym wietrze podwiewała, a tu widzę, że jest wszystko dopracowane w niej i mogę Wam polecić tą czapkę
kolejny super produkt to kalosze w auta szkoda, że został już tylko jeden rozmiar, ale może akurat któraś z Was będzie potrzebować kalosze w auta
Samych produktów z wyprzedaży dla chłopca jest aż 19 stron, więc można już wywnioskować, że asortyment na innych działach jest spory :)

Znalazłam też fajną pozycję książkową w sam raz dla Nataniela. Obraca się w temacie krawieckim, czasem wbija mi szpilki w materiał, wie po co jest metr, jak się wkłada materiał pod stopkę do maszyny itp. Dlatego chyba muszę mu kupić tą książkę - Krawcowe
Zajrzycie na pandastyle.pl i dajcie znać co udało Wam się kupić :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz