środa, 17 lutego 2016

Książka, która pomaga zrozumieć

jakiś czas temu udostępniałam Wam informację o książce, która miała powstać. Udało się, powstała. Jest to o tyle dobra wiadomość, że jest to książka, która pomaga zrozumieć chorobę. Jest to też idealna pozycja dla dzieci, które wśród swoich znajomych, kolegów w przedszkolu czy w szkole, w rodzinie mają kogoś chorego na cukrzycę. Choroby się nie wybiera, a często dzieci są okrutne gdy nie rozumieją o co chodzi. Niestety żyjemy w takich czasach, że nie każdy jest empatyczny, nie każdy potrafi popatrzeć na chorego jak na swojego kolegę czy przyjaciela. Dlatego takie książki są bardzo ważne, wnoszą coś do naszego społeczeństwa i warto wspierać takie inicjatywy.
Książka ma tytuł " Dlaczego Filonek? Bajki i opowiadania dla dzieci z cukrzycą i ich przyjaciół" autorstwa Anny Urbanowicz - Bagniuk. Książka ilustrowana jest rysunkami dzieci, treść bajek i opowiadań czasami na prawdę wzrusza, a mądrość płynąca z morału każdej bajki jest na wysokim poziomie.
Bardzo polecam Wam tą pozycję chociaż może pomyślicie, że nie jest dla każdego, bo nikogo nie macie z cukrzycą to nawet wtedy warto się z nią zapoznać. U nas właśnie tak jest w sumie wydawnictwo podesłał mi ją za upublicznienie ich prośby o wsparcie wydania tej właśnie książki i zastanawiałam się czy będzie na tyle dobrze napisana, że będzie ją można czytać Natanielowi to zastanawiałam się tylko za czym nie przeczytałam pierwszych kartek tej książki. Sama się nawet wzruszyłam przy pierwszym z opowiadań :)







Warto wspierać takie inicjatywy. Powstał nowy pomysł na książkę, ale też by ją wydać potrzebne jest wsparcie innych. Jeśli chcecie pomóc zajrzyjcie tu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz