poniedziałek, 15 lutego 2016

Jestem mamą - Jestem kobietą

Dzisiaj wpis z serii na dzień kobiet :)
W życiu codziennym większość mam przykłada dużą wagę do zapewnienia jak najlepszego rozwoju, bytu i wszystkiego co naj swoim dzieciom. Zdarza się, że w tym wszystkim nasze potrzeby - potrzeby kobiety odchodzą gdzieś na dalszy plan. Szczerze powiem, że było tak przez jakiś czas i ze mną. Zabiegałam o to, żeby mój synek miał wszystko naj, a sama gdzieś w tym wszystkim byłam na szarym końcu. Nie zmieniłam wiele, postanowiłam tylko, że czas zadbać też o siebie i chwila przyjemności jest tą chwilą kiedy można odetchnąć po całym dniu. Tym razem taką chwilą przyjemności jest dla mnie nowy produkt, który otrzymałam by napisać Wam o nim kilka słów. Bardzo mnie ucieszyło to, że firmy zauważają blogujące mamy również jako kobiety :)
Postanowiłam podjąć się recenzji. Otrzymałam dwa produkty, ale dzisiaj opiszę tylko jeden z nich. Niebawem więcej o drugim.
Produktem jest krem, krem jakiego do tej pory w swoich zbiorach nie miałam. Jako, że do 30 już z górki zaczyna mi być wybrałam do przetestowania krem do twarzy ze złotem i kolagenem wzbogacony wyciągiem z kawioru. Działanie głównie przeciwstarzeniowe. Główne działania kremu to zapobieganie utracie wody z naskórka i poprawa nawilżenia. Krem stosuje od kliku dni rano i wieczorem tak jak jest w zaleceniach na produkcie. Konsystencja kremu jest odpowiednia nie jest ani zbyt wodnisty, ani zbyt twardy by go nałożyć na twarz. Ma przyjemny bardzo delikatny zapach i szybko się wchłania pozostawiając przy tym na skórze miłe doznanie nawilżenia. Faktycznie mogę stwierdzić, że nawilża skórę i po nałożeniu staje się delikatniejsza w dotyku :)
Wystarczy niewielka ilość kremu na całą twarz.
Pojemność to 50 ml. Według mnie idealna. Dlatego, że zajmuje niedużo miejsca w mojej i tak wypełnionej po brzegi łazience, po drugie jeśli chodzi o kremy wole mniejsze pojemności, a kupowane częściej niż trzymanie ich przez dłuższy czas.

Krem zapakowany jest w ładne pudełeczko więc idealnie nadaje się też na prezent :)
więcej o kremie możecie poczytać tu




Na stronie możecie też zobaczyć serię produktów dla przyszłych mam. Skoro nasze dzieciaki są dla nas tak ważne, to i w ciąży możemy dbać zarówno o nie jak i o siebie :)
Niebawem opiszę Wam jeszcze jak sprawdził się krem do rąk.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz