piątek, 31 stycznia 2020

Stażystka

Ostatnio znów mnie tu mało, blog trochę zaczyna robić się bardziej książkowy, ale to jest to co ostatnio w wolnym czasie lubię najbardziej - czytać. Więc podzielę się z Wami recenzją nowej książki Alicji Sinickiej "Stażystka" nie czytałam wcześniej żadnej książki tej autorki dlatego podeszłam do niej z rezerwą nie wiedząc czego się spodziewać.
Jednak im dalej czytałam tym bardziej utwierdzałam się w przekonaniu, że to na prawdę dobra książka. Postacie zostały wykreowane w ciekawy sposób, zaburzenia jakie im towarzyszą (swoją drogą czytając książkę naszła mnie myśl, że tacy ludzie na prawdę istnieją na tym świecie i potrafią zbudować takie układy i w nich trwać) są bardzo dokładnie opisane.
Klaudia to już trzecia stażystka w firmie Marka Skalskiego. Początkowo jest zachwycona pracą i wynagrodzeniem jakie jej zaoferowano. Jednak z czasem odkrywa mroczne tajemnice firmy, głównie szefa i jego żony. Wychodzi na jaw czemu jest "kolejną" stażystką i stara się uciec od zagrożenia, ale czy Jej się uda i czy ucieknie też od swoich problemów z przeszłości?
Marek Skalski jest mężem Ewy i ojcem bliźniaków, dwóch chłopców co w jego przypadku okazuje się idealnym rozwiązaniem, bo ma zachowaną symetrię. Przy jednym dziecku zapewne był by z tym problem by ją zachować. Jako małżeństwo i rodzice w Oławie odbierani są jako idealna rodzina. Z dobrze prosperującą firmą, pięknym domem, udzielają się charytatywnie. Ale czy tak jest na prawdę? Co się kryje w ich głowach i kto zapoczątkował cały układ?
Końcówka jest tak zakakująca, że jak już poukłada się w głowie kto jest winnym okazuje się, że to wcale nie jest takie czarno - białe. Ale tego dowiecie się jak same sięgniecie po książkę. Ja polecam spędziłam z nią kilka fajnych wieczorów. I tu kolejny raz potwierdzam, że coraz więcej polskich autorów pisze dobre książki.
Ostatnio coraz częściej sięgam właśnie po takie i o dziwo praktycznie w ogóle nie było sytuacji, żebym była rozczarowana po przeczytaniu jakiejś książki. Niebawem ukaże się kilka książek, które chcę przeczytać, a do tego czasu na półce czeka na mniej jeszcze 9 innych książek :)
Książkę udało mi się dostać jeszcze przed premierą dzięki portalowi czytampierwszy.pl




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz