sobota, 7 września 2019

Sekretny ogród

Końcówka wakacji upłyneła mi z książką "Sekrety letniego ogrodu" Hannah Richell. 
Książka po której zrobiłam sobie kilkudniową pauzę w czytaniu. Nie zdarza mi się to często, ale czasami mam takie książki gdzie muszę je przemyśleć, odpocząć zastanowić się i dopiero sięgnąć po kolejną. Nie będę pisać typowej recenzji napiszę tylko tyle, że bardzo ją polecam. Wstrząsnęło mną to, że w życiu też zdarzają się różne sytuacje i czasami nie przemyślimy czegoś przez co można tak wiele stracić. Można skrzywdzić ludzi, których tak bardzo się kocha, a później żyć z tą traumą przez wiele lat. I nie mieć możliwości wrócenia czasu, poproszenia o przebaczenie.Historia opowiada głównie o dwóch kobietach babci i wnuczce, obie zmagają się w swoim życiu z przeszłością. Wnuczka myśli, że babcia miała idealne życie wśród pięknej posiadłości, wysoko postawionego męża, ale czy na pewno? Co się stało lata temu i jaki miało to wpływ na kolejne pokolenia? Tego dowiecie się gdy sięgniecie po książkę. Ja raz jeszcze bardzo polecam. 
Książkę możecie kupić bezpośrednio u wydawcy. Aktualnie jest w promocji :)
Zajrzyjcie TU



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz