sobota, 10 czerwca 2017

Kolorowa sałatka

Dzisiaj mam dla Was przepis na sałatkę.
Idealna dla gości, na grilla, na kolację.
 
Składniki:

- pierś z kurczaka
- makaron Lubella mini rurki
- kukurydza
- czerwona papryka (tym razem zamiast papryki dodałam pomidory, bo wiedziałam, że moi goście nie bardzo lubią paprykę)
- koperek
- sos do sałatek (ja użyłam ziołowo-koperkowego)
- majonez
- sól
- pieprz
- przyprawa do kurczaka

Makaron gotujemy, odcedzamy i wrzucamy do miski żeby przestygł. W między czasie kroimy pierś z kurczaka i podsmażamy z przyprawami na złocisty kolor. Czekamy aż przestygnie i wrzucamy do makaronu. Dorzucamy kukurydzę, czerwoną paprykę lub zamiennie pomidora. Pół saszetki sosu do sałatek i mieszamy. Kroimy i dodajemy koperek, kilka łyżek majonezu. Sól i pieprz i wszystko mieszamy.
Przekładamy do salaterki i gotowe :)





Jeśli macie ochotę na sałatkę, a brakuje Wam piersi z kurczaka zamiennie możecie też użyć szynki pokrojonej w kostkę :)
Mam nadzieję, że przepis przypadnie Wam do gustu i przy najbliższej okazji go wypróbujecie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz