poniedziałek, 24 lutego 2014

Podsumowanie akcji karteczka na roczek dla Nataniela

Miał być part 2, ale myślę, że już lepiej od razu podsumować akcję i tak:
Kochani przede wszystkim chciałam podziękować Wam, że przyłączyliście się do akcji. Nataniel będzie miał wspaniałą pamiątkę, ale już teraz przeglądałam z nim karteczki i widać jak niektóre bardzo mu się spodobały.
Chciałam Wam zaprezentować wszystko co dostaliśmy w ramach akcji (bo ku naszemu zaskoczeniu nie zawsze w kopercie były tylko karteczki). Jesteście wspaniali i chociaż do akcji mogło spokojnie przyłączyć się więcej osób to chociaż wiemy kto tak na prawdę nas czyta i chce dzielić z nami ten piękny czas jakim jest pierwszy roczek ;)
Niektóre karteczki zrobione były pod styl marynistyczny za co również dziękujemy autorom, bo wiemy, że kosztowało Was to więcej pracy, a efekty nawet i mnie zaskakiwały.
Poniżej wszystko co do nas dotarło w ramach akcji.
Dotrwajcie do końca, bo po pierwsze jest na prawdę co oglądać, a po drugie na końcu obiecane losowanie. Nie mieli byśmy serca wybierać którą karteczkę nagrodzić także od początku wiedziałam, że wylosujemy 3 z nich.
To teraz szukać swoich, bo stwierdziłam, że nie będę podpisywać i tak wiem kto co przysłał bo mam wszystkie w kopertach podpisane ;) 





 Oprócz powyższej karteczki dotarła też rameczka :)


Tu oprócz karteczki jest też apaszka :)



Karteczki i napis do powieszenia :)




Dwie karteczki ;)








Oprócz karteczki była też w kopercie materiałowa kotwica, nie zrobiłam zdjęcia razem z karteczką, ale zobaczycie ją na zdjęciach z roczku ;)


 Tu mała rączka zaklepała karteczkę ;)





Karteczka z drugiej strony ma jeszcze piękny statek i po rozwinięciu ma rybki i rozgwiazdę :)

Nataniel dostał też karteczki od urodzinowych gości, ale tych nie braliśmy pod uwagę przy losowaniu i nie umieszczaliśmy ich w tym poście, ale może pokażemy Wam jeśli chcecie przy poście prezentowym.
To losujemy :)


Nataniel wylosował takie oto karteczki nadesłane przez:


Jeszcze raz bo tak na szybko nazwiska mi się plątały w filmiku ;)

- Agnieszka Kozarewska
- Bogumiła Waleszczyńska
- Ewa Tomczuk - Zych
Wylosowane przez Nataniela karteczki prezentują się tak:



Odezwijcie się do nas na privat ustalimy co wybieracie spośród: muchy dla chłopca, opaski dla dziewczynki, bransoletki :)
Wszystkim jeszcze raz ogromnie dziękujemy za Wasz wkład w akcję.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz