czwartek, 27 marca 2014

Liebster Award

Kolejna nominacja Liebster Award tym razem od Ma & Zu


Dla przypomnienia kto nie widział naszej poprzedniej nominacji - „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

To zaczynamy. Ma & Zu zadały takie pytania:
1.  Ulubiony smak z dzieciństwa?
Pierwsze i już takie trudne pytanie ;) ale wiem już wiem, śliwki z działki mojej cioci. Teraz już takiego smaku nie da się spotkać.
2.  Codzienny rytuał bez którego nie wyobrażasz sobie dnia?
Wstanie z łóżka i przebranie pampersa synkowi (tak jestem matką :D)
3. Dlaczego zaczęłaś blogować?
Na to pytanie odpowiadałam już w poprzedniej nominacji, ale jeszcze raz :) o blogowaniu już myślałam jakiś czas, ale jakoś nie miałam odwagi zacząć. W końcu odkryłam jeden blog i powiedziałam sobie spróbuję i ja i tak się zaczęło. Dlaczego? Dlatego, że lubię pisać i nigdy nie sprawiało mi to jakiegoś problemu, lubiłam pisać listy, a że już rzadko je piszę przerzuciłam się na blog ;) po za tym dzięki blogowaniu można poznać inne fajne mamy i nowe produkty.
4.Zostało Ci jedno życzenie do złotej rybki... jakie?
Hmm... miała bym ich ze 3 :D ale jak jedno zostało to zdrowa rodzina.
5. Twoje miejsce na ziemi?
Tego swojego ciągle szukamy.
6.Ulubiona pora roku?
Są dwie wiosna i lato :)
7.Słodko czy ostro ?
 Zdecydowanie słodko :)
8.Miejsce/miejsca do których lubisz wracać?
Góry, miejsce w którym się regeneruje i odstresowuje.
9.Bez czego /bez kogo nie wyobrażasz sobie swojego życia?
Bez męża i synka
10.Co sprawia,że na Twojej twarzy pojawia się UŚMIECH?
 Śmiejący się synek, słońce, piękne krajobrazy, ciepłe słowo mojego męża, osiągnięcie jakiegoś celu... wiele jest chwil do uśmiechu.
11.Leniwie czy aktywnie?
To zależy w jakiej sytuacji ;) czasem mega leniwa, czasem gdy mam coś zrobić wole zrobić to od razu i nie odkładać na potem więc mega aktywna.

 To teraz moje nominacje:
1. Zakątek Gabisia
2. Twórczy Kącik Agaty
3. Myminky
4. Maluszkowe Inspiracje
5. Mamą być
6. Wózkowe czytają
7. Mała Garderoba
8. Dzieciństwo Panny M
9. W świecie zabawek
10. Agaciskolodz
11. robalowa kraina

To teraz moje pytania do Was dziewczyny:
1. Mój ulubiony film to?
2. Gdybym mogła wyjechać na wakacje swoich marzeń pojechała bym do...
3. Co w sobie najbardziej cenisz?
4. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
5. Twoja ulubiona potrawa?
6. Twoja najbardziej szalona przygoda w życiu to?
7. Co ostatnio nowego sobie kupiłaś?
8. Kolor Twoich oczów to?
9. Co cenisz w swoim mężu/partnerze?
10. Co robisz w wolnej chwili?
11. 3 najwspanialsze momenty Twojego życia to?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz