czwartek, 6 marca 2014

Bubchen

Na pewno większość z Was zna tą markę. Ja znam ją od dawna, bo sama byłam tymi kosmetykami pielęgnowana ;) w Niemczech są dość powszechne. Po powrocie do Polski pewnie w tam tych czasach ciężko było je dostać, ale teraz nie ma z tym problemu. Bubchen tak jak i my niedawno przekroczył 1000 fanów, ale uważam, że zasługuje na wiele, wiele więcej. Po pierwsze są to kosmetyki z wieloletnią tradycją, po drugie są na prawdę dobre i cenowo nie są strasznie drogie.
My w ramach współpracy otrzymaliśmy do przetestowania płyn do kąpieli dla niemowląt. Można go stosować od pierwszych dni życia maluszka. Zawiera wyciąg z rumianku, rozmarynu czyli składniki pochodzenia roślinnego. Ph jest neutralne dla skóry i co najważniejsze płyn nie zawiera mydła ani środków barwiących i konserwujących. Oczywiście testowany dermatologicznie i testowany klinicznie.
Jak już pisałam od dawna znam tą markę, siostra po narodzinach Nataniela przywiozła mi z Niemiec trochę próbek tej marki i już wtedy płyn nam pod pasował, ale szybko się skończył więc kupiliśmy jeszcze inny do przetestowania.
Tym razem płyn nam na trochę starczy bo jest go aż 400 ml :)
Ma przyjemny zapach, nie pieni się zbyt intensywnie, ale doskonale myje i pozostawia miły zapach na skórze maluszka.
Kto stosował kosmetyki Bubchen jakie macie o nich zdanie?
Ja jestem zadowolona i myślę, że jest to kolejna marka którą mogę polecić z czystym sumieniem młodym mamą, które poszukują kosmetyków dla swojego maluszka.



Tu jeszcze kilka naszych próbek z serii Calendula :)


i nie tylko ;)


2 komentarze: