wtorek, 26 sierpnia 2014

Coś praktycznego

W końcu uda mi się coś napisać, ostatni jakoś mało czasu mam na blogowanie, ale pokaże Wam dzisiaj jakie dostaliśmy praktyczne woreczki :)
W środku są wypełnione nieprzemakalnym materiałem więc nawet jak coś się rozleje to nie przesiąknie dalej. Woreczki dostępne są w 4 rozmiarach. Wszystkie rozmiary możecie zobaczyć tu
My dostaliśmy do przetestowania dwa z nich. Szczególnie przypadł nam do gustu ten mniejszy woreczek ze względu na to, że można włożyć tam przekąskę dla Nataniela, czasem jakieś drobiazgi. Większy woreczek idealnie nadaje się na dalsze podróże wtedy gdy potrzebujemy zabrać więcej rzeczy. Większy woreczek ma ten plus, że jeśli nie potrzebna nam taka duża powierzchnia do wypełnienia go można go przypiąć w połowie napkami.
Żywe kolory i wzory tkanin przyciągają oko.
Według mnie takie woreczki przydają się na każdym kroku i warto je mieć pod ręką.
Torby są świetne ponieważ można zapakować do nich co tylko sobie wymarzycie. Jedzenie, kosmetyki, ubrania, buty, kredki, zabawki...






Duża metka pozwala nawet na zawieszenie torby :)


W każdej torbie znajduje się ulotka z innymi wzorami i rozmiarami dostępnych toreb.



Prosty, ale jakże praktyczny i przydatny gadżet dla każdej mamy :)

Jeśli chcecie znaleźć Mon Petit Blue to zapraszam tu

2 komentarze:

  1. Woreczki już znam i każdy, kto zaczął ich używać - a wiele moich znajomych najpierw twierdziło, że ładne ale nizbyt potrzben im się wydają, bo są reklamówki, kosmetyczki - każda, która spróbowała ma już co najmniej dwa. Nie wyobażamy już sobie, ze mogłoby ich nie być. W wakacja szczegolnie były przydatne, ja zabrałam ze sobą 4 w róznych rozmiarach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, są bardzo praktyczne, a największy ich plus to to, że są nie przemakalne :)

      Usuń