niedziela, 22 grudnia 2013

Czas na nowy kalendarz

Jeszcze tylko kilka dni dzieli nas od nowego roku. Mam nadzieję, że będzie to rok wielkich zmian w Natanielkowej rodzinie :)
Ale póki to trzeba się przygotować na ten nowy rok. Pomyślałam skoro rok ma być piękny to i kalendarz musi taki być. Jeden zamówiony duży na prezent ale ciii....
drugi mały dzięki współpracy z Fotobum.pl już jest w naszym posiadaniu.
Ale najpierw pokaże Wam jak łatwo mieć taki wymarzony kalendarz. Duży już jest, więc chciałam taki mały biurkowy.
Jego przygotowanie jest na prawdę proste.
Wystarczy wgrać 12 zdjęć plus jedno na okładkę i wybrać które zdjęcie najlepiej będzie obrazowało dany miesiąc.
Pokaże Wam jak to u nas wyglądało ;)
Na samym początku można wybrać motyw z dostępnych na stronie (my wybraliśmy białe)

Następnie wybieramy rodzaj kalendarza bez obramowania lub z jak widać my wybraliśmy to z obramowaniem


 Kolejnym krokiem jest dodanie zdjęć  przeciągnięcie ich do odpowiedniego miesiąca


Następnie jeśli chcemy zaznaczyć jakieś szczególne daty też mamy taką możliwość wystarczy wpisać odpowiednią datę i napisać czego dotyczy wybrać można na jaki kolor będzie wydrukowana konkretna data i czy ma być w obramowaniu czy nie
Wszystkie daty pojawiają się po wpisaniu na pasku bocznym.
Na początku macie jeszcze możliwość wpisać jakiś tekst na okładkę ja pomyślałam i wymyśliłam swój autorski ;)


i na końcu sprawdzany czy wszystko jest ok i zatwierdzamy kalendarz


i przechodzimy do płatności.
Kalendarz robi się bardzo szybko, a jego tworzenie jest przyjemnością :)

Tak prezentuje się jeden z miesięcy naszego kalendarza po zaakceptowaniu

Jest tylko jeden minus który wyszedł po otrzymaniu kalendarza, już przekazałam moją uwagę firmie :)
Warto zaznaczyć linią gdzie dokładnie kalendarz będzie dziurkowany, wtedy unikniemy ucięcia jakiegoś ważnego elementu na zdjęciu.
U nas wyszło w maju niezadowalająco mąż stracił twarz przez dziurkowanie :D
Więc warto na to zwrócić uwagę po za tą jedną i obsługa i jakość i szybkość dostawy jest na 6 :)
Tu jeszcze zdjęcia naszego kalendarza po przybyciu do nas:




i majowa wpadka z twarzą ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz