wtorek, 3 grudnia 2013

Biały Jeleń

Kiedyś ta firma kojarzyła mi się jedynie z szarym mydłem. Teraz bardzo prężnie się rozwija i wprowadziła na rynek sporo nowości.
My dostaliśmy w ramach współpracy krem do rąk do przetestowania oraz sporo próbek.



krem bardzo dobrze się wchłania i nie zostawia uczucia tłustych rąk, czego bardzo nie lubię. Po za tym dłonie długo są gładkie.
Krem delikatnie pachnie i jak dla mnie sprawdził się super.
Jeśli chodzi o próbki jak widać było ich trochę dostaliśmy kilka rodzaj: emulsje do higieny intymnej, żel & szampon do włosów dla mężczyzn, szampon do włosów orzech włoski, szampon do włosów ocet jabłkowy, żel do mycia twarzy, hipoalergiczna emulsja do twarzy.
Przetestowałam żel do mycia twarzy chociaż na co dzień nie stosuje takich żeli ten fajnie odświeża twarzy.
Wypróbowałam też szampon ocet jabłkowy bo ciekawa byłam efektu po jedne saszetce trudno stwierdzić efekt, ale dobrze się pienił, miał przyjemny zapach.
Ogólnie jestem zadowolona z produktów Biały Jeleń. Szata graficzna opakowania się zmieniła na lepsze więc łatwiej odnaleźć go w sklepie.
Po za tym wczoraj będąc na zakupach widziałam fajne zestawy prezentowe z Białego Jelenia.
Myślę, że to fajny prezent dla kogoś kto lubi naturalne składniki lub dla osoby ze skłonnością do alergii.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz