czwartek, 30 czerwca 2016

Bajkowe przygody

Jak wiecie Nataniel uwielbia jak książki, ale to u nas rodzinne. Nataniel odziedziczył to po mnie, a ja po tacie :)
Chociaż sama mam mniej czasu na czytanie książek, które mnie interesują. Codziennie czytam Natanielowi. Na dobranoc to obowiązkowa lektura, często też czytamy w ciągu dnia.
Dzisiaj chciała bym przedstawić Wam dwie książki. W sumie to jedną książkę, ale w dwóch odsłonach dla chłopca i dla dziewczynki. Bohaterami książek jest chłopiec lub dziewczynka, które bardzo lubią jak się im czyta i pewnej nocy wkraczają w bajkowy świat w swoich pokojach. Jakie to bajki i postacie dowiecie się po przeczytaniu książki :)

Książkę możecie zakupić TU
Opowieści Dla Dzieci znajdziecie też na fb

Teraz trochę zdjęć. Nataniel był bardzo zadowolony, że listonosz przyniósł coś dla niego, a ja zobaczył, że jest to nowa książka to już w ogóle przejrzał obrazki i zabraliśmy się za czytanie :)








Nataniel poleca książkę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz