środa, 7 stycznia 2015

Coś dla blogerów

Dzisiaj wpis dla blogerów, dlaczego bo chciała bym Wam przedstawić swoją opinię na temat serwisu Reach Blogger. Na pewno część z Was go zna, ale część pewnie dowie się o nim z mojego wpisu. Zapisałam się już na samym początku, dostałam maila, że rusza taki panel więc postanowiłam spróbować. W końcu nic nie tracę, a zyskać coś mogę ;) Dzięki panelowi możecie znaleźć osoby, które zlecają różnego rodzaju wpisy za które możecie otrzymać gotówkę lub barter.
Ogólnie sam pomysł mi się podoba, ale zgłaszałam chęć napisania wpisów przynajmniej kilkanaście razy, a udało mi się współpracować póki co z dwiema firmami z tego panelu. Na pewno panel ma szansę na jeszcze większy  rozwój. Minusem jest jeszcze to, że wypłatę z platformy można wypłacić dopiero po uzyskaniu 50 zł, czasami po jednym wpisie się tyle uzyska, ale czasami są wpisy warte wiele mniej i na wypłatę trzeba czekać aż ta suma się uzbiera. Myślę, że bardziej motywująca była by wypłata po każdym wpisie który uzyska akceptację zleceniodawcy :)
Ostatnio pojawiło się kilka zmian i można w nich m.in. podawać swoją cenę jaką chcieli byśmy uzyskać za zlecenie, wtedy zleceniodawca może porównać oferty i wybrać tą najbardziej odpowiednią dla niego.
Ostatnio przeglądając platformę można spotać różne oferty dla blogerów którzy prowadzą blogi o przeróżnej tematyce od rolnictwa, poprzez sport, modę, militaria ale coraz trudniej spotkać oferty typowo dla blogów parentingowych może wynika to z faktu, że takich blogerów bądź co bądź jest najwięcej i takie oferty szybko znikają ;)
Ale podsumowując uważam, że platforma ułatwia kontakt blogerom i firmą dzięki niej dostajemy powiadomienia na maila jeśli uda nam się dostać jakieś zlecenie.
Reach Blogger znajdziecie na fb tu, a stronka gdzie możecie się zapisać jest tu
Kto zna Reach Blogger? Jakie macie zdanie o platformie?

2 komentarze:

  1. Znam ten serwis, ale jeszcze nie korzystałam z jego usług. Może rzeczywiście warto spróbować? Trochę mnie do tego zmotywowałaś :). Pozdrawiam (i zapraszam "do siebie")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że spróbować można, a jak wyjdzie sama zobaczysz :) póki co mało ofert dla blogów parentingowych, ale może coś niebawem znów ruszy w końcu mamy nowy rok ;)

      Usuń