środa, 14 stycznia 2015

Akcja - urodzinowa karteczka na drugie urodziny

Już kilka razy wspominałam o powrocie akcji karteczkowej na fan pagu. W tam tym roku Nataniel otrzymał piękne karteczki i kilka drobiazgów od Was dlatego postanowiłam, że akcję wznowię bo wiem, że w tym roku radość będzie jeszcze większa mając roczek oglądał z zaciekawieniem karteczki, a teraz na pewno będzie jeszcze bardziej zadowolony, bo z dnia na dzień coraz więcej rozumie i coraz bardziej się cieszy z takich niespodzianek :)
21 lutego Nataniel skończy już dwa latka!!!
Kiedy to zleciało nie wie nikt ;)

Sama jak byłam mała uwielbiałam dostawać kartki i je zbierałam ( do tej pory je przechowuje w pudełku i czasem przeglądam, czytam co na nich pisze ;)
Chciała bym, żeby mój synek miał równie piękną pamiątkę. Ma już karteczki ze swojego roczku, chcę by jego kolekcja karteczek poszerzyła się o kolejne na drugie urodziny. Wierzę, że za kilka lat kartki będą sentymentalną częścią tego ważnego dnia jakim są urodziny. :)
Więc kto jest chętny zapraszamy do przyłączenia się do akcji. W tam tym roku oprócz karteczek Nataniel dostał cudną apaszkę, książeczki, słodycze i kilka innych drobiazgów. W tym roku jeśli pojawią się takie prezenciki Nataniel dostanie je w jednej paczuszce od czytelników bloga :)
Kto chciał by przesłać nam karteczkę to zapraszamy na privat na fb prześlemy
Wam nasze dane do wysyłki.

Motywem przewodnim w tym roku będą samoloty, więc jeśli ktoś chciał by wpasować się w tematykę to już wie jaki motyw będzie grał główną rolę ;)
Nataniel ostatnio uwielbia też pieski w każdej postaci więc na pewno z takich karteczek z pieskami będzie też zadowolony :)

Po za tym z wszystkich przysłanych karteczek wyłonimy 3 osoby, które dostaną od nas upominki. Będą to jakieś niespodzianki dobrane pod płeć i wiek dziecka :)  

Więc liczymy na Was i czekamy na Wasze karteczki i życzymy miłej zabawy, bo myślę, że będzie to fajna zabawa i dla Nas i dla Was :)
Im więcej kartek tym więcej radości więc mam nadzieję, że Wasz odzew będzie liczny:)

Tu kilka zeszłorocznych karteczek






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz