wtorek, 20 sierpnia 2019

Z widokiem na miłość

Kto nie marzył o miłości, która jest zdolna na poświęcenia, wspaniałe niespodzianki i wsparcie w każdej sytuacji? Myślę, że jedni mówią o tym otwarcie inni milczą lub próbują o tym nie myśleć, ale w głębi każdego z Nas jest potrzeba miłości.
Od jakiegoś czasu znów zaczęłam dużo czytać po powrocie z urlopu czekała na mnie miła paczuszka z dwoma książkami. Jedną już udało mi się przeczytać i trochę Wam o niej napiszę.
Nie lubię jakiś typowych romansów gdzie wiecie wszystko jest takie namiętne, porywające i nie ukrywajmy mało rzeczywiste. Lubię książki, które mają wątki miłosne, ale w, których jest też jakiś mądry przekaz i po przeczytaniu ma się poczucie, że warto było po tą ksiązkę sięgnąć.
Książka "Z widokiem na miłość" Kate Sterritt. To romans, ale napisany w taki sposób, że ukazuje nie tylko uczucia, które zaczynają przeradzać się w coś głębszego, ale też ból i strach głównej bohaterki czy warto w ten związek brnąć. I nie chodzi tu o to, że mężczyzna, którego poznała jest nie warty uwagi wręcz przeciwnie, boj się o coś zupełnie innego.
Holly to kobieta, która pracuje jako architekt i jest w tym na prawdę dobra. Przypadkowo w jeden dzień, który jest dniem jej urodzin, a zarazem bolesnym wspomnieniem o kimś kogo już z nią nie ma spotyka mężczyznę, który zmieni jej życie i myślenie. Niestety oboje dręczy przeszłość w taki sposób, że początkowo i praca i to co myślą o związkach przeradza się tylko w jakiś układ między nimi, ale czy faktycznie tak zostanie czy ich drogi się rozejdą po tym jak powiedzą to co myślą, czy może wręcz przeciwnie będą walczyć o ten związek ze wszystkich sił? Co symbolizuje koliber na bransoletce i czemu Holly nie obchodzi swoich urodzin ? O tym dowiecie się sami jeśli sięgnięcie po książkę, a ja ze swojej strony polecam. Czyta się szybko, a zwroty akcji nie pozwalają na przerwanie (ja żeby ją skończyć poszłam spać po 1 w nocy ;) miał być już ostatni rozdział, jutro dokończę, no ale nie z tą książką tu musiałam dotrzeć do końca, żeby wiedzieć jak ta historia się zakończy :)


książka Wydawnictwo Kobiece
torba Kącik Natanielkowej Mamy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz