poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Gadżety z gazetek

Kilka dni temu pisałam na fan pagu, że będzie wpis o nowościach wydawniczych. Udało mi się siąść i coś dla Was napisać :)
W piątek Nataniel wrócił z tygodniowych wakacji z ciocią więc czekała na Niego mała niespodzianka. Żeby nie było wszystko na raz to mógł sobie wybrać jedną gazetkę z niespodziankami na początek i wybrał tą poniższą :) W gazetce było kilka gadżetów pistolecik na bańki mydlane ze zbiornikiem, kalejdoskop i gra kosztkówka oraz to co chyba wszystkie dzieli uwielbiają naklejki ;) w gazetce jest mnóstwo różnych zadań do rozwiązania. Nataniel był bardzo zadowolony podobały mu się wszystkie gadżety i już nie może się doczekać kolejnych gazetek. Na wakacje pojedzie pewnie z nami książka, żeby było czytać co na dobranoc :)
Jeśli chcecie zobaczyć jakie jeszcze nowości pojawiły się na rynku gazetkowym zerknijcie TU




Mnie osobiście najbardziej podoba się kalejdoskop, może dlatego, że sama miałam podobny w dzieciństwie i bardzo podobały mi się wzory jakie się w nim układały po przekręceniu :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz