środa, 28 grudnia 2016

Szybki sposób na obiad

Dzisiaj mam dla Was szybki przepis na obiad. W sumie możecie go dowolnie modyfikować i to w nim jest najlepsze, bo wrzucacie co akurat macie pod ręką. Mowa o zapiekance ja wykorzystałam do niej pierś z kurczaka, makaron lubella, brokuły (akurat trochę zostało mi w lodówce), pieczarki, ser i przy końcu pieczenia dodałam roztrzepane jajko.
Wszystko zajmuje dosłownie chwilę pierś kroimy, brokuł dzielimy na małe różyczki i wrzucamy do posolonej i posłodzonej wody (dzięki dodaniu cukru brokuł nie straci koloru, a nawet go odzyska). Gotujemy wodę na makaron i na chwilę wrzucamy by zmiękł. Mięso smażymy z pieczarkami. Później układamy warstwy zaczynając i kończąc na makaronie + na górze ścieramy trochę żółtego sera. Wstawiamy do piekarnika na około 20 minut. I pyszny obiad gotowy :)
Makarony lubella mają tak wiele kształtów, że nadają się do wszystkiego :) do słodkich dań, do zup, do sałatek i drugich dań :) Chyba nie ma w Polsce osoby, która chociaż raz nie miałaby styczności z makaronami lubella, które są na prawdę bardzo dobrej jakości :)




Najbardziej do zapiekanki pasowały mi kolanka ozdobne więc właśnie one posłużyły do wykonania zapiekanki :)






I gotowa :)



Smakowało wszystko praktycznie znikło z talerza :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz