wtorek, 13 grudnia 2016

Makaronowy świat + przepis na obiad

Ile razy w tygodniu zadajecie sobie pytanie - Co dzisiaj zrobić na obiad?
Ja dość często i na pewno nie jestem jedyna ;)
Czasami zastanawiam się długo, ale na dzisiejszy obiad miałam pomysł już wczoraj dzięki makaronom Malma

Postanowiłam zrobić spaghetti pyszne i proste danie. Przy tym szybkie w wykonaniu.
Często modyfikuje podstawowy przepis i dzisiaj do przygotowania potrzebowałam:

1) Makaronu Malma
2) Mięsa mielonego
3) Pieczarek
4) Papryki czerwonej
5) Cebuli
6) Oleju
7) Przypraw
8) Sosu (i tu też dowolność u nas dzisiaj był carbonara)
9) ser żółty

Przygotowanie:
Mięso mielone wrzucić na patelnię, dodać przyprawy i smażyć. W między czasie nastawić wodę na makaron i dodać odrobinę oleju. Dzięki temu makaron się nie skleja :)
Następnie umyć warzywa i pokroić w kostkę. Po pokrojeniu wrzucić na drugą patelnię i chwilę podsmażyć. Przygotować dowolny sos i zetrzeć ser na tarce.
Połączyć mięso z warzywami, odcedzić makaron.
Ułożyć makaron, trochę sera, mięso z warzywami, sos i na to jeszcze raz ser i gotowe :)
Proste, pyszne i szybkie danie.






Malma ma w swojej ofercie 5 różnych makaronów. Każdy służy do czegoś innego z czego można stworzyć pyszne obiady i nie tylko, bo mogą posłużyć jako baza do sałatki :)
Więcej o tym jakie makarony są w ofercie znajdziecie Tu
Dodatkowo podrzucam Wam link gdzie możecie zainspirować się na kolejne obiady w stylu Włoskim. Zajrzyjcie tu a na pewno znajdziecie dania, których jeszcze nie robiliście :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz