czwartek, 22 grudnia 2016

Pyszne i pożywne śniadanie

Nie od dzisiaj wiadomo, że śniadanie to jeden z najważniejszych posiłków w ciągu dnia. Przyznam szczerze, że często mi się zdarza go zaniedbać. Przygotowuje śniadanie synkowi, mężowi i jeśli Nataniel idzie do przedszkola zawozi go tata, a ja później wpadam w wir pracy, pakowania przesyłek, sprawdzania przelewów itd. Często okazuje się, że jest po godzinie 11 - 12 jak przypominam mi się, że powinnam coś zjeść, a wtedy wypadało by już zjeść jakieś drugie śniadanie ;)
Wiem nie jest to zdrowy nawyk i nie bierzcie ze mnie przykładu. Ale postanowiłam, że będę się starać to śniadanie zjeść, a żeby było one takie jak lubię to mam dla Was bardzo prosty przepis na pyszne i zdrowe śniadanie, które sama z przyjemnością jem :)
Do jego przygotowania wystarczy jogurt naturalny, owoce (jakie macie akurat pod ręką, ja miałam banany) i płatki Mlekołaki
Jogurt otwieramy, owoce wrzucamy do jogurtu, jeśli są duże wcześniej je trochę gnieciemy i dodajemy mlekołaki. Wszystko razem mieszamy i gotowe.
Pyszny, szybki i zdrowy pomysł na śniadanie gwarantowany.
Mlekołaki mają w swojej ofercie kilka wariantów smakowych, które znajdziecie tu dzięki nim możecie tworzyć różne warianty smakowe jogurtów :) dużym plusem jest to, że jogurt naturalny jest o wiele zdrowszy niż ten z gotowymi owocami w środku, sami dodajecie owoce i płatki dzięki czemu wiecie co macie w składzie swojego śniadania.
Mlekołaki lubella to pyszne płatki śniadaniowe, które można jeść na sucho, z mlekiem na ciepło lub na zimno, z jogurtami, a nawet wykorzystać je przy robieniu deserów np. można je pokruszyć i dodać jako posypkę na górę :)
Możliwości jest wiele, Nataniel chyba ma to po mnie, że uwielbia płatki śniadaniowe i często je wspólnie jemy :)
Na stronie Mlekołaków macie opisany każdy z dostępnych wariantów smakowych wraz z ich wartością odżywczą dzięki czemu łatwiej będzie Wam skomponować posiłek idealny dla Waszych potrzeb.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz