sobota, 7 grudnia 2019

Czas świątecznych książek

Do Świat pozostało już na prawdę niewiele czasu. Ja w tym roku stawiam na książki w Świaątecznym klimacie. Wczoraj Nataniel i Pola dostali do Mikołaja między innymi książki oboje chociaż po jednej świątecznej.
W między czasie dotarła do nas przesyłka od Wydawnictwo Wilga i oniemiałam z zachwytu.
Tak! Właśnie na takie książki czekałam. Do tej pory ciekawe książki z jakimiś okienkami, ciekawymi pomysłami przywoziła Nam moja siostra z Niemiec, ale problem w tym, że książki były po niemiecku więc fajne do oglądania, ale już do czytania nie bardzo.Tym razem w końcu ktoś wydał coś na prawdę pięknego. Każda strona zachwyca ilustracjami, pomysłowością i tekstem.
Każda książka jest warta uwagi więc będą 3 wpisy o trzech różnych książkach.
Wczoraj był Mikołaj więc dzisiaj właśnie o tej tematyce książka :)
"Wyjątkowy prezent świętego Mikołaja" to książka w której mała dziewczynka Zuzia ma wyjątkowe marzenie, nie chce prezentu. Jakie jest jej marzenie? Koniecznie musicie zajrzeć do książki, a oprócz czytania odkryjecie napisany przez Zuzię list, Mikołaja patrzącego przez okno, krainę Prezentów, Elfy i przeżyjecie z Zuzią cudowną Świąteczną przygodę.
To książka idealna na prezent pod choinkę.
U mnie zarówno Pola jak i Nataniel byli nią zachwyceni. Pola obrazkami zdecydowanie, chociaż Nataniel też z zainteresowaniem je oglądał, ale On też wsłuchiwał się w przygody Zuzi. Pola zdecydowani jest na etapie oglądania książeczek, ale bardzo mnie cieszy, że dzisiaj po otwarciu prezentów pierwsze co zrobiła to wzięła grubą książkę z bajkami i ją dokładnie oglądała. Chyba mogę powiedzieć, że zaraziłam moje dzieci pasją do czytania :)









Książka jest jeszcze dostępna więc jeśli chcecie poczytać o wyjątkowych przygodach małej dziewczynki lub podarować ją na prezent nie czekajcie, bo coś czuję, że nakład szybko się skończy.  Tu link bezpośrednio do książki :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz