środa, 13 marca 2019

Urodzinowo

Ostatnio u nas urodzinowo 21 lutego Nataniel skończył 6 lat, a 10 marca Pola skończyła roczek.
W przeciągu dwóch tygodni mieliśmy więc dwa Święta w domu. Na urodzinach Nataniela było w tym roku skromniej ze względu na to, że na roczek chcieliśmy zaprosić więcej osób. Łącznie z nami miało być 27 osób, było ostatecznie 22 bo kilka osób złapało przeziębienie i nie dojechali.
U Nataniela było mało osób więc przygotowania zajęły  mi tylko jedno popołudnie.
Najważniejsze, że był zadowolony z prezentów i chciał urodziny piłkarskie więc wszystko było z motywem piłki :)







Na Poli urodziny już w sobotę zaczęłam ogarniać co się da, bo jednak liczba osób była spora. Zrobiłam ciasto na bazie królowej śniegu tylko wszystko co niebieskie z przepisu zamieniłam na różowe, żeby pasowało do baletowego wystroju. Kupiłam na allegro pojemniczki do mini deserków i zrobiłam dwa różne tak by był większy wybór. Na początku wszystko na stole było słodkie, po torcie i prezentach zmieniliśmy zastawę stołu na bardziej kolacyjna były sałatki, dipy i kabanosy w cieście francuskim na ciepło.
Zamówiony tort był idealnie taki jak chciałam, żeby był więc na pewno przy kolejnej okazji mam sprawdzone miejsce :)











Pola dostała mnóstwo prezentów nawet nie była w stanie rozpakować ich wszystkich w dniu urodzin, te, które nie zdążyła rozpakowywała przez dwa dni jeszcze po urodzinach.
Gości wyszli zadowoleni, wszystkim wystrój się bardzo podobał więc po pożegnaniu wszystkich gości mogłam odetchnąć z ulgą, że roczek się udał :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz