wtorek, 29 stycznia 2019

Poczytaj mi...

Czytanie to chwila relaksu, chwila gdzie przenosimy się z bohaterami w inny świat o którym czytamy. Odkąd pamiętam książki były ważnym elementem mojego życia. Miłość do czytania wszczepił we mnie tata, który do tej pory bardzo lubi czytać, czytałam ja i przekazuję to kolejnemu pokoleniu. Nataniel dopiero uczy się liter i powoli zaczyna je rozpoznawać i pisać, ale odkąd się urodził, czytamy mu na Dobranoc, a jak znajdziemy czas to też w ciągu dnia. Pola jest bardziej ruchliwa i niecierpliwa,Nataniel w Jej wieku siadał na kolanie, oglądał i pilnie słuchał co się czyta, jednak Ona też słyszy to co czytamy, a moje książki bardzo Ją interesują i jak tylko leżą gdzieś w zasięgu Jej wzroku chce się do nich dobrać ;)
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać pięknie wydaną księgę bajek. Kto nie zna tych bohaterów? Myślę, że sympatyczne pieski wkradły się w serca nie jednego malucha. Nataniel też nie przeszedł obojętnie obok nich i bardzo lubi słuchać o ich przygodach. Był bardzo zadowolony z tej książki i oczywiście czytaliśmy ją na dobranoc. Książka zawiera kilka opowiadań o Psim Patrolu i ich przygodach. Wydana w twardej oprawie idealnie nadaje się na prezent :)
Więcej o tej i innych książkach znajdziecie tu



Tą i inne książeczki zakupicie też tu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz