środa, 27 lipca 2016

serum do rzęs i brwi

Dzisiaj kolejny post z cyklu mama testuje ;)
Ostatnio pisałam Wam o preparacie przeciw wypadaniu włosów, tym razem skupimy się na czymś co ma nam dodać objętości i wydłużyć rzęsy:)
Mowa o serum do rzęs i brwi Regital Lash.
Na wstępie napiszę, że testowałam je tylko na rzęsach, bo moje brwi tego nie potrzebują. Z efektu jestem zadowolona nie jest to efekt, który widać po pierwszym zastosowaniu, ale po regularnej aplikacji z efektów można być na prawdę zadowolonym. Ja ogólnie nie narzekam na moje rzęsy są dość długie tyle tylko, że mogło by być ich więcej. I właśnie dzięki serum można osiągnąć efekt tego objętościowego powiększenia :)
Plusem jest to, że jeśli macie sztuczne rzęsy nie wyklucza to stosowania serum, nie rozpuszcza on kleju, który trzyma rzęsy :)

Samo opakowanie wygląda bardzo elegancko i kobieco :)


Instrukcja nakładania na opakowaniu


Efekty kuracji (ja niestety nie zrobiłam zdjęć swoich rzęs, ale objętościowo można powiedzieć, że na pewno wyglądają lepiej :)




Mała rzecz, a potrafi zdziałać cuda :)

Więcej o serum możecie przeczytać tu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz