wtorek, 26 maja 2015

Niezbędnik kuchenny

Co jest niezbędnego w kuchni? Jest wiele gadżetów, które powstały na przestrzeni lat i zapełniają nasze kuchnie. Ale jest jedna taka rzecz, bez, której żadna Pani domu się nie obędzie ;)
Co to? Milion myśli, każdy myśli o czym chce ;) a dla mnie niezbędnym w kuchni jest nóż.
Nie wyobrażam sobie kuchni bez dobrych noży. Jakiś czas temu dostałam od teściowej nóż z czerwoną rączką i nie uwierzycie, ale kroił wszystko, użytkowany jest dość intensywnie i cały czas jest super ostry i skuteczny do wszystkiego czy to pomidor, czy to chleb czy mięso :) nóż ten teściowa zamawiała przez znajomych z za granicy, a mi ostatnio udało się znaleźć dzięki jednej ze stron świetne noże i dostałam dwa do recenzji :) jakie było moje zdziwienie jak okazało się, że to ta sama firma. Byłam mega zadowolona, bo już wiedziałam z jakimi nożami mam do czynienia, ale stwierdziłam, że sprawdzić nie zaszkodzi, bo może jednak coś się zepsuły od tego czasu co dostałam nóż ;)
Okazało się, że noże dalej są świetnie wyprodukowane, idealnie wpasowują się do ręki i kroją wyśmienicie :)
Uwierzycie lub nie, ale ja tych noży nie zamieniła bym na żadne inne. I w swojej szufladzie posiadam sporo innych noży, ale najczęściej sięgałam po ten czerwony nóż, teraz do kolekcji dołączyły jeszcze dwa czarne.
Po wejściu na stronę zaskoczyła mnie cena. Jak dla mnie te noże warte są o wiele, wiele więcej, a można je kupić za nie całe 20 zł :) co fajnego jest też wybór kolorów z jednego z modeli. Zresztą zajrzyjcie sami tu przy drugim nożu jest tylko kolor czarny, ale w sumie w tym wszystkim najważniejsze jest jak kroi. Nóż kuchenny Victorinos to nóż, który powinien się znaleźć w każdej kuchni.
Jestem pewna, że jeśli ktoś z Was go zakupi nie napiszecie o nim złego słowa i będziecie polecać dalej. Dlaczego? Dlatego, że Victorinox to producent najlepszych na świecie noży i scyzoryków. Doskonała jakość, a przy tym niskie ceny.




2 komentarze:

  1. u mnie dobrze sprawdzają się noże fiskarsa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noży z tej firmy nie mam, ale mam nożyczki krawieckie to faktycznie przez pół roku cięły świetnie, teraz już się stępiły, ale użytkowane były intensywnie ;) dlatego muszę zakupić nowe.

      Usuń