wtorek, 28 kwietnia 2015

Idealna pamiątka na lata

Dzisiaj odebrałam przesyłkę, a w niej coś cudownego. Coś o czym już od dłuższego czasu myślałam i chciałam mieć, ale jakoś nigdy nie starczało funduszy już na taką przyjemność. Na przeciw wyszło nam nakolorowo
zaproponowało fotoobraz. Możliwości było wiele do wyboru dzięki różnego rodzaju szablonom. Mój wybór padł na ten szablon sens życia bardzo spodobała mi się sama sentencja i przekaz jaki za sobą niesie. Chociaż wybór nie był łatwy, bo na stronie jest na prawdę dużo super szablonów do wyboru. Plusem jest to, że jest możliwość wyboru obrazu od małego jeśli nie mamy na niego za wiele miejsca, do sporego gdzie nie zniknie nam na dużej ścianie. Ja wybrałam obraz wielkości 50 x 50 cm i wpasował się idealnie pomiędzy dwa inne drewno zdjęcia :)
Obraz ze zdjęciem to idealna pamiątka, która przetrwa lata. Myślę też, że jest to idealny prezent na zbliżający się dzień matki czy ojca, a także na różnego rodzaju rocznicę i ważne życiowe wydarzenia.
W tej chwili na stronie trwa promocja i możecie zakupić obraz już od 39 zł. Jest to rewelacyjna cena jak za obraz, który sami możecie zaprojektować i dowolnie konfigurować online :) Dzięki kreatorowi online wszystkie funkcje macie dostępne od razu na stronce nie musicie instalować dodatkowych programów by stworzyć swój wymarzony fotoobraz i to jest kolejny plus całego procesu zamówienia :)
Cennik znajdziecie tu
Nasz obraz canvas jest świetnie wykonany. Przyszedł w nienaruszanym stanie. Dobrze opakowany w folię bombelkową, karton i dopiero w folie stretch. Jest to dodatkowy atut, bo mamy pewność, że obraz dojdzie w idealnym stanie i będzie od razu po otwarciu mógł zawisnąć w wybranym przez nas miejscu :)

U nas zawisł na ścianie w salonie i prezentuje się tak:





Nie dość, że mamy zdjęcie, które pozwala nam przywołać super chwilę z naszych pierwszych prawdziwych wakacji w trójkę to jeszcze ma świetną sentencję i prezentuje się idealnie :)
A Wy macie swoje fotoobrazy? Jeśli nie już wiecie gdzie możecie je zamówić i cieszyć się też swoimi wspomnieniami.
nakolorowo miejsce gdzie oprócz fotoobrazów zamówicie również fotoksiążki i fotokalendarze :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz