wtorek, 14 kwietnia 2015

Format inny niż wszystkie

Dzisiaj chcę przedstawić Wam nowość jaką są odbitki w formacie 13x13. Dzięki Fotolab zdjęcia mogą nabrać zupełnie innego wymiaru. Zdjęcia kojarzymy z prostokątnymi odbitkami i do takich jesteśmy przyzwyczajeni, ale jest coś fajnego w kwadratowych zdjęciach. Osobiście mi najbardziej podobają się kolaże w tym formacie. Miałam kilka takich kolaży z różnych zdjęć, ale niestety nigdy ich nie mogłam wywołać, bo na prostokątnych zdjęciach nie wychodziło to za specjalnie. Dzięki INSTA odbitką udało mi się wydrukować je tak jak chciałam. Powiecie teraz na dobra odbitki może fajne, ale gdzie je trzymać? Faktycznie standardowe albumy przygotowane są pod zdjęcia tradycyjne, ale są też albumy w których można odkleić folię i wkleić zdjęcia jakiego formatu tylko chcemy i nasze kwadratowe odbitki właśnie do takiego albumu trafią, po za tym można je fajnie wkomponować w dużą ramkę i poukładać jedno koło drugiego :)

Na stronie Fotolab możecie wygenerować swoje odbitki online bez pobierania programu. Jedyny minus to to, że chwilę schodzi aż wszystkie zdjęcia się załadują, ale później jest już tylko z górki możecie wybrać sobie rodzaj papieru, czy zdjęcia mają być z ramką czy bez i dowolnie je przycinać tak, żeby to co najważniejsze znalazło się w kwadracie :)

A to nasz mały stosik kwadratowych odbitek











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz